Προσιτό να αγοράσεις και να οδηγείς: Η αυτόματη diesel εκδοχή του Skoda Scala ξεκινάει από τα 21.500 ευρώ, και η κατανάλωση περιορίζεται στα 6,5 λτ./100 χλμ.. Αυτά τα δύο νούμερα σε συνδυασμό με τους χώρους (βλ. πορτ-μπαγκάζ 467 λίτρα) κλείνουν το μάτι στον μέσο οικογενειάρχη.
Δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζουμε το νέο μικρομεσαίο της Skoda, το Scala, όμως είναι η πρώτη για την έκδοση 1,6 TDI, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Κάτι το οποίο βρίσκουμε θετικό και έξυπνο. Θετικό γιατί το κιβώτιο καλύπτει τα όποια κενά ισχύος ή αποθέματα ροπής του κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., και έξυπνο από την πλευρά της ελληνικής αντιπροσωπίας γιατί κατάφερε να επιτύχει μια καλή τιμή για την αυτόματη έκδοση, η οποία θα έβαζε στην άκρη την χειροκίνητη αν υπήρχε.
Από 21.500 ευρώ
Πιο αναλυτικά, η τιμή του μοντέλου ξεκινάει από τα 21.500 ευρώ για την έκδοση Ambition, ενώ με μόλις 470 επιπλέον (21.970 ευρώ) μπορείς να αποκτήσεις την έκδοση Style. Φυσικά, ούτε λόγος για το ποια προτείνουμε εμείς, αφού με 470 ευρώ παίρνετε επιπλέον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες βροχής και φώτων, πίσω φώτα full LED με δυναμικά φλας, φιμέ πίσω τζάμια και 17άρες ζάντες αλουμινίου. Νομίζουμε πως και εσείς την ίδια θα επιλέγατε…
Ρε παιδιά τι κακό είναι αυτό;;;!!! Με έναν συγκεκριμένο κινητηρα ΜΟΝΟ αυτόματο κιβώτιο;;;; Ρε φίλε εγώ δεν θέλω...δεν γουστάρω αυτόματο....γιατί εμένα με αποκλείεις;;;;γιατί;;; Και το κακό γίνει να γίνει ακόμα και με τις κορυφεες εκδόσεις κινητήρων.. π.χ 1200cc 100 άλογα... Και 130 άλογα μόνο με αυτοματο. Γιατί ρε φίλε;;; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ...πως το λένε.;;!! Μήπως το κάνεις για να μου τα πάρεις σε ενδεχόμενη βλάβη 2πλα και 3πλα;;;!!! Το scala με μιας καλής κλιμάκωσης 6αρι θα γαζωνε...και σε επιδώσεις και σε κατανάλωση.... Εκτός αυτού....είναι λίγο τσιμπημενη τιμή;;;;
"Δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο" με 0-100 σε 10 δευτερόλεπτα... θα έπρεπε να έχει επιδόσεις 8 και 7 δευτερόλεπτα; Αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο οικογενειακό, που τα 10 δεύτερα είναι υπεραρκετά για να το χαρακτηρίσουν γρήγορο για τους περισσότερους οδηγούς. Οι επιταχύνσεις εν κινήσει δε (ρεπρίζ) είναι το ατού που σβήνει όλα τ' άλλα (και πολύ σημαντικότερο και χρηστικό στοιχείο από ένα 0-100). Τα φρένα στα 35 μέτρα, διαβάζοντας παρουσιάσεις εδώ, σίγουρα το κατατάσσουν στα καλύτερα, και μιλάμε για οικογενειακό (το τονίζω πάλι). Ιδανικό επίσης για επαγγελματικό. Και τα 470 έξτρα, ναι, προσωπικά θα τα έδινα.
Ρε παιδιά τι κακό είναι αυτό;;;!!! Με έναν συγκεκριμένο κινητηρα ΜΟΝΟ αυτόματο κιβώτιο;;;; Ρε φίλε εγώ δεν θέλω...δεν γουστάρω αυτόματο....γιατί εμένα με αποκλείεις;;;;γιατί;;; Και το κακό γίνει να γίνει ακόμα και με τις κορυφεες εκδόσεις κινητήρων.. π.χ 1200cc 100 άλογα... Και 130 άλογα μόνο με αυτοματο. Γιατί ρε φίλε;;; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ...πως το λένε.;;!! Μήπως το κάνεις για να μου τα πάρεις σε ενδεχόμενη βλάβη 2πλα και 3πλα;;;!!! Το scala με μιας καλής κλιμάκωσης 6αρι θα γαζωνε...και σε επιδώσεις και σε κατανάλωση.... Εκτός αυτού....είναι λίγο τσιμπημενη τιμή;;;;
"Δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο" με 0-100 σε 10 δευτερόλεπτα... θα έπρεπε να έχει επιδόσεις 8 και 7 δευτερόλεπτα; Αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο οικογενειακό, που τα 10 δεύτερα είναι υπεραρκετά για να το χαρακτηρίσουν γρήγορο για τους περισσότερους οδηγούς. Οι επιταχύνσεις εν κινήσει δε (ρεπρίζ) είναι το ατού που σβήνει όλα τ' άλλα (και πολύ σημαντικότερο και χρηστικό στοιχείο από ένα 0-100). Τα φρένα στα 35 μέτρα, διαβάζοντας παρουσιάσεις εδώ, σίγουρα το κατατάσσουν στα καλύτερα, και μιλάμε για οικογενειακό (το τονίζω πάλι). Ιδανικό επίσης για επαγγελματικό. Και τα 470 έξτρα, ναι, προσωπικά θα τα έδινα.