Αν στοχεύεις στην ουσία και στην αντοχή τότε θα εκτιμήσεις το πόσο γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα είναι τα σκληρά πλαστικά που υλοποιούν το ταμπλό του Subaru Crosstrek.
Αν περιμένεις φιοριτούρες, το λιτό σχετικά εσωτερικό του Crosstrek δε θα σου κάνει κλικ. Αν όμως στοχεύεις στην ουσία και στην αντοχή στο χρόνο τότε θα εκτιμήσεις το πόσο γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα είναι τα σκληρά πλαστικά που το υλοποιούν. Η κεντρική κονσόλα, που θυμίζει… θυρεό, φιλοξενεί την ολοκαίνουργια, κάθετα τοποθετημένη, κεντρική οθόνη με διαγώνιο 11,6 ίντσες και δύο αεραγωγούς εκατέρωθεν. Η απόκριση της στην αφή είναι μέτρια, σε αντίθεση με την πολύ καλή ευκρίνεια και την ευκολία χειρισμού των περισσότερων λειτουργιών, μεταξύ των οποίων και αυτή των προγραμμάτων τετρακίνησης. Χωροταξικά τώρα, η καμπίνα είναι ευρύχωρη με επαρκέστατο χώρο για τα γόνατα, τους ώμους και τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Ανετα κάθονται και οι μπροστινοί και μάλιστα σε νέα, πολύ καλά, καθίσματα τα οποία συνδυάζουν άνεση και σωστή στήριξη. Επιπλέον, υπάρχουν αρκετοί χώροι για μικροαντικείμενα, υποδοχές USB εμπρός και πίσω, καθώς και θήκες για μπουκάλια. Εκεί που υπάρχει «θέμα» για τα δεδομένα των οικογενειακών crossover είναι στο χώρο αποσκευών, αφού με 315 λτ. είναι μικρότερος και από μοντέλα της αμέσως πιο κάτω κατηγορίας. Τουλάχιστον έχει κανονικό σχήμα και είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος.