ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Boxer με ηλεκτρικό boost, επαρκείς επιδόσεις και λογική κατανάλωση

 Σχολιάστε 
12.653 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2024)
Κινητήρας: Boxer με ηλεκτρικό boost, επαρκείς επιδόσεις και λογική κατανάλωση
2 Φωτογραφίες »

Κίνηση στο Crosstrek δε δίνει ένας... «εύπεπτος» φορολογικά κινητήρας, όπως ο 1,6 λτ. του ΧV, αλλά ένας 2λιτρος boxer. Ο «επίπεδος» κινητήρας (με 2 ζευγάρια αντικριστών κυλίνδρων για χαμηλή τοποθέτηση και χαμηλό κέντρο βάρους) αποτελεί χαρακτηριστικό της Subaru. Κόντρα στην εποχή δεν είναι turbo, αλλά έχει άμεσο ψεκασμό αποδίδοντας 136 ίππους και 182 Νm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., ενώ υπάρχει και ηλεκτρική βοήθεια από έναν ηλεκτροκινητήρα 16,7 ίππων και 66 Nm, που αποτελεί την καρδιά του 48-βολτου ήπια υβριδικού συστήματος που έχει την ικανότητα να κινήσει και από μόνο του το Crosstrek.


Το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT), το γνωστό Lineatronic, κάνει ψευδοαλλαγές σχέσεων για βελτίωση του χαρακτηριστικού βουητού που κάνει ο συγκεκριμένος τύπος κιβωτίων στην πλήρη επιτάχυνση.
2 Φωτογραφίες »

Το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT), το γνωστό Lineatronic, κάνει ψευδοαλλαγές σχέσεων για βελτίωση του χαρακτηριστικού βουητού που κάνει ο συγκεκριμένος τύπος κιβωτίων στην πλήρη επιτάχυνση.


Για τη μετάδοση σε όλους τους τροχούς χάρη στο θρυλικό σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive της Subaru υπάρχει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT), το γνωστό Lineatronic, το οποίο όμως κάνει ψευδοαλλαγές σχέσεων για βελτίωση του χαρακτηριστικού βουητού που κάνει ο συγκεκριμένος τύπος στην πλήρη επιτάχυνση.

Οι επιδόσεις είναι επαρκείς (στις μετρήσεις μας είδαμε 9,5 δλ. για το 0-100 αντί 10,8 δλ. που υπόσχεται η Subaru) και το προσπέρασμα γίνεται σβέλτα, αν και σε σχέση με τον turbo ανταγωνισμό υστερούν. Ευπρόσδεκτο το χαρακτηριστικό... κροτάλισμα του boxer κινητήρα, αλλά και ο αποδεκτός θόρυβος στην πλήρη επιτάχυνση, κυρίως όμως καλοδεχούμενη είναι η ικανότητα του ήπια υβριδικού συστήματος να κινεί ηλεκτρικά το Crosstrek όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι, όταν εκκινείς στα φανάρια ή όταν παρκάρεις-ξεπαρκάρεις. Με αυτόν τον τρόπο και παρά τον μεγάλο κυβισμό του κινητήρα, την τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο, η μέση κατανάλωση συγκρατείται γύρω από τα 9,5 λτ./100 χλμ.. Ακόμα καλύτερη είναι η κατάσταση στην κίνηση της πόλης (έχει ελεύθερη είσοδο παρά τα 174 γρ. CO2/χλμ.) με 7,8 λτ./100 χλμ. (η καλύτερη ανάμεσα στα αυτόματα οικογενειακά SUV με mild hybrid σύστημα), ενώ στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα πέφτει στα 6,5 λτ./100 χλμ..

Σελίδα 1Δοκιμή: Subaru Crosstrek | 2λιτρο οικογενειακό παντός καιρού & εδάφους
Σελίδα 2Σχεδίαση, τιμή & εκδόσεις
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Στιβαρό και σύγχρονο ταμπλό, άνετο για τους επιβάτες αλλά με μικρό πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Κινητήρας: Boxer με ηλεκτρικό boost, επαρκείς επιδόσεις και λογική κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανεση... παντός καιρού και εδάφους!
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
LINGLONG VS KUHMO
HANKOOK VENTRUS EVO