ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ανεση… παντός καιρού και εδάφους!

(26/11/2024)
Το Subaru Crosstrek σιδερώνει-καταπίνει κάθε ανωμαλία, χωρίς θόρυβο και κυρίως χωρίς κανένα τράνταγμα να φτάνει στους επιβάτες.
2 Φωτογραφίες »

Το Subaru Crosstrek σιδερώνει-καταπίνει κάθε ανωμαλία, χωρίς θόρυβο και κυρίως χωρίς κανένα τράνταγμα να φτάνει στους επιβάτες.

Το Crosstrek από νωρίς δείχνει πως στοχεύει στην άνεση. Η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης (με γόνατα μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω), το άκαμπτο πλαίσιο (η συναρμογή του ακολουθεί μια τεχνική πλήρους δομής με το πάνω και κάτω μέρος του αμαξώματος να μην συναρμολογούνται πλέον χωριστά) και το μπόλικο «ψωμί» των ελαστικών (προφίλ 60) που περιβάλλουν τις 17άρες ζάντες συντελούν ώστε το Crosstrek να σιδερώνει-καταπίνει κάθε ανωμαλία, χωρίς θόρυβο και κυρίως χωρίς κανένα τράνταγμα να φτάνει στους επιβάτες.


Η θρυλική τετρακίνηση Symmetrical AWD της Subaru σε συνδυασμό με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τις καλές γωνίες αναρρίχησης συντελούν ώστε το Crosstreκ να μπορεί να κινηθεί με άνεση στο δύσκολο ανάγλυφο.
2 Φωτογραφίες »

Η θρυλική τετρακίνηση Symmetrical AWD της Subaru σε συνδυασμό με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τις καλές γωνίες αναρρίχησης συντελούν ώστε το Crosstreκ να μπορεί να κινηθεί με άνεση στο δύσκολο ανάγλυφο.


Το Crosstrek μπορεί να εμφανίζει αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα, ωστόσο ταξιδεύει σαν «αφρός» θυμίζοντας αυτοκίνητα με αερανάρτηση, χωρίς αυτό όμως να είναι σε βάρος των δυναμικών χαρακτηριστικών. Παρά το ελαφρύ τιμόνι και την αισθητή κλίση, το Crosstrek στρίβει με κορυφαία περιθώρια πρόσφυσης χάρη στη μόνιμη τετρακίνηση, η οποία σε ενθαρρύνει να «κουβαλήσεις» πολλά χιλιόμετρα μέσα στη στροφή σε αντίθεση πάντως με τα φρένα, που ούτε καλή αίσθηση έχουν, ούτε και ιδιαίτερη δύναμη (100-0 χλμ./ώρα σε 39,1 μ.). Υπάρχει και σύστημα Active Torque Vectoring, το οποίο ανάλογα με τις συνθήκες μοιράζει κατάλληλα τη ροπή σε καθέναν από τους τροχούς, ενώ το αναβαθμισμένο οδηγικό προφίλ X-Mode προσφέρει πλέον κατανομή εμπρός-πίσω 60-40 αντί 50-50. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τις καλές γωνίες αναρρίχησης συντελούν ώστε το Crosstreκ να μπορεί να κινηθεί με άνεση στο δύσκολο ανάγλυφο, στη λάσπη, ακόμη και στο χιόνι. Μάλιστα υπάρχει και «κλείδωμα» μέχρι την ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα, που ενεργοποιείται αυτόματα, ενώ λειτουργεί και με την όπισθεν.

Το αυτόματο κιβώτιο, η πανοραμική θέση οδήγησης και ο «κρατημένος» κύκλος στροφής (10,6 μ.) κάνουν το 4,495 μ. Crosstrek ευκολοδήγητο ακόμα και μέσα στην πόλη, όπου το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης δίνει τα ρέστα του χάρη στην ικανότητά του για ηλεκτρικές εκκινήσεις.

Σελίδα 1Δοκιμή: Subaru Crosstrek | 2λιτρο οικογενειακό παντός καιρού & εδάφους
Σελίδα 2Σχεδίαση, τιμή & εκδόσεις
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Στιβαρό και σύγχρονο ταμπλό, «αστείο» το πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Boxer με ηλεκτρικό boost, επαρκείς επιδόσεις και λογική κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανεση… παντός καιρού και εδάφους!
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
DOBLO VS COURIER