
Γεροδεμένο και εργονομικό ταμπλό, ωστόσο παρά τις… digital ενισχύσεις (9 ιντσών οθόνη αφής) εξακολουθεί δείχνει out-dated και μουντό.
Κατά τα άλλα, δεν έχει αλλάξει κάτι στο Suzuki S-Cross με τον ήπια υβριδικό 4-κύλινδρο 1,4 BoosterJet κινητήρα να αποδίδει 129 ίππους και να συνδυάζεται με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα με ηλεκτροκινητήρα 17 ίππων. Ο ρόλος του είναι να συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου (το πετυχαίνει μιας και η μέση κατανάλωση στη δοκιμή ήταν κάτω από 7,0 λτ./100 χλμ.), τη στιγμή που η ευρωστία του συνόλου χαμηλά και η κοντή κλιμάκωση του 6-τάχυτου κιβωτίου με τον θετικό επιλογέα συντελούν στις ζωηρές εν κινήσει επιταχύνσεις.
Από εκεί και πέρα, το ήπια υβριδικό Suzuki S-Cross συνεχίζει να έχει ως επίκεντρο την άνεση και την ευκολία στην χρήση, ειδικά σε αστικό περιβάλλον, χαρακτηριστικά που τονίζονται χάρη στο μικρό κύκλο στροφής (10,8 μ.), τα μαλακά πηδάλια και την άνετη ρύθμιση της ανάρτησης. Αν δεν περιμένεις λοιπόν κάτι σπέσιαλ σε οδηγική αίσθηση και σε σπορ συμπεριφορά, δε θα σε απογοητεύσει το S-Cross, πέρα ίσως από την απόδοση των φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 39,4 μ.) που είναι από τις χειρότερες στην κατηγορίας.
Από εκεί και πέρα σίγουρα θα εκτιμήσεις τη μαλακή ανάρτηση και τα 18 εκατοστά από το έδαφος που υπερεπαρκούν για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας, το σχετικά ήσυχο ταξίδι, αλλά και την σχετική ευκολία όταν κινείσαι σε πατημένο χωματόδρομο.
Χωρίς αλλαγές είναι και η γεροδεμένη καμπίνα, η οποία παρά τις… digital ενισχύσεις εξακολουθεί να δείχνει out-dated και να είναι στριμόκωλη για τα οικογενειακά δεδομένα της κατηγορίας: Το πίσω κάθισμα θα χωρέσει οριακά και με παραχωρήσεις 3 ενήλικους, οι οποίοι θα πρέπει να είναι κάτω από 1,80 μ. για να χωρέσει το κεφάλι τους. Παράλληλα, ο χώρος αποσκευών των 430 λτ. είναι από τους μικρότερους στην κατηγορίας.
Σελίδα 1 | Δοκιμή Suzuki S-Cross 1,4 BoosterJet Hybrid | Τεχνολογικό Update |
Σελίδα 2 | Χωρίς άλλες αλλαγές σε μηχανικά μέρη και καμπίνα που συνεχίζει να χάνει σε χώρους και αίσθηση πολυτέλειας |
Σελίδα 3 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |