Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-χώροι & κινητήρας-κατανάλωση

 Σχολιάστε 
19.408 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2024)
Τίποτα δεν έχει αλλάξει στο μάλλον outdated, αλλά πάντα γεροδεμένο εσωτερικό του Vitara με εξαίρεση τη νέα στάνταρ οθόνη αφής 9 ιντσών με αναβαθμισμένο infotainment και στάνταρ κάμερα όπισθεν.
7 Φωτογραφίες »

Τίποτα δεν έχει αλλάξει στο μάλλον outdated, αλλά πάντα γεροδεμένο εσωτερικό του Vitara με εξαίρεση τη νέα στάνταρ οθόνη αφής 9 ιντσών με αναβαθμισμένο infotainment και στάνταρ κάμερα όπισθεν.

Εσωτερικό-Χώροι: Με στάνταρ πλέον οθόνη 9 ιντσών


Παρότι στοιχεία άλλων ήπιων υβριδικών συστημάτων, όπως ηλεκτρικές εκκινήσεις και ελεύθερη κύλιση, δεν έγιναν αντιληπτά στη διάρκεια της δοκιμής, η κατανάλωση παραμένει χαμηλά με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μια μέση τιμή κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ..
7 Φωτογραφίες »

Παρότι στοιχεία άλλων ήπιων υβριδικών συστημάτων, όπως ηλεκτρικές εκκινήσεις και ελεύθερη κύλιση, δεν έγιναν αντιληπτά στη διάρκεια της δοκιμής, η κατανάλωση παραμένει χαμηλά με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μια μέση τιμή κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ..

Τίποτα δεν έχει αλλάξει στο μάλλον outdated, αλλά πάντα γεροδεμένο εσωτερικό του Vitara με εξαίρεση τη νέα στάνταρ οθόνη αφής 9 ιντσών με στάνταρ κάμερα όπισθεν (πριν δεν υπήρχε καν οθόνη στη βασική έκδοση, ενώ στις πιο πλούσιες ήταν 7 ιντσών). Το σύστημα infotainment είναι αναβαθμισμένο και συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto. Αν και χαρακτηριστικά όπως η ταχύτητα και η ποιότητα των γραφικών δεν είναι ανάλογη των πιο μοντέρνων ανταγωνιστικών προτάσεων, το μενού είναι σχετικά απλό και εύκολο στη χρήση.
Χωροταξικά φυσικά δεν υπάρχουν αλλαγές με τους χώρους να είναι ικανοποιητικοί για τα δεδομένα της κατηγορίας (το πίσω κάθισμα να φιλοξένει χωρίς πρόβλημα δύο επιβάτες), ωστόσο ο χώρος αποσκευών των 362 λτ. είναι από τους μικρότερους.
 

Κινητήρας Κατανάλωση: Τραβάει καλά και δεν «καίει»

Χωρίς αλλαγές στο σύστημα κίνησης συνεχίζει στο Vitara, με τον 1.400άρη Boosterjet να παραμένει πρωταγωνιστής στο ήπια υβριδικό 48-βολτο σύστημα. Με τον ηλεκτροκινητήρα των 17 ίππων και των 50 Nm ροπής να δίνει την απαραίτητη βοήθεια, το σύνολο σε κερδίζει με τον τρόπο που απλώνει τη δύναμη του άμεσα και χωρίς ξεσπάσματα. Συνδυασμένο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, που έχει θετική λειτουργία, το μηχανικό σύνολο προσφέρει καλές επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8,7 δλ., το 60-100 με 4η σχέση σε μόλις 7,1 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 10,2 δλ..

Παρότι στοιχεία άλλων ήπιων υβριδικών συστημάτων, όπως ηλεκτρικές εκκινήσεις και ελεύθερη κύλιση, δεν έγιναν αντιληπτά στη διάρκεια της δοκιμής, η κατανάλωση παραμένει χαμηλά με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μια μέση τιμή κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ… Φυσικά υπάρχει ελεύθερη είσοδος στον δακτύλιο, όπως και απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.

Σελίδα 1Δοκιμή: Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 48V με 129 PS
Σελίδα 2Φρεσκάρισμα, περισσότερα συστήματα ασφαλείας και +1.000 ευρώ
Σελίδα 3Εσωτερικό-χώροι & κινητήρας-κατανάλωση
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: ¶νετο και πάντα ασφαλές
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
Ford