- Έχει στυλ, ευχάριστη οδική συμπεριφορά και καλό εξοπλισμό
- «Καίει» πολύ στην πόλη (9,8 λτ./100 χλμ.)
- Έχει λίγο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών
- Δεν μπαίνει δακτύλιο και δεν βολεύει στο παρκάρισμα
Αυτή είναι η δεύτερη γενιά του Μini Countryman, που μεγάλωσε σε διαστάσεις βάζοντας στο επίκεντρο τους νέους οικογενειάρχες. Με μήκος 4,3 μέτρα μοιράζεται πλατφόρμα και μηχανικά μέρη με την BMW X1 όντας μάλιστα το μεγαλύτερο μοντέλο στη ιστορία της Mini. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που στις ταξινομήσεις ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων το τοποθετεί στο pool των C-SUV, έχοντας ως ανταγωνισμό μοντέλα, όπως η Alfa Romeo Tonale, το Audi Q3, η BMW X1, η Mercedes GLA, το Cupra Formentor, το Nissan Qashqai, το Peugeot 3008, το Toyota C-HR και το Volvo XC40. Είναι αλήθεια πως το Mini Countryman είναι σταθερά στις πάνω θέσεις των πωλήσεων στην κατηγορία του, αν και τα 2/3 από αυτές είναι εταιρικές.
Σήμερα δοκιμάζουμε την προσθιοκίνητη έκδοση Cooper με τον 1,5 turbo κινητήρα των 136 ίππων συνδυασμένο με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και αξιολογούμε το χωρίς αμφιβολία στυλάτο οικογενειακό SUV. Αυτή είναι και η βασική έκδοση του μοντέλου, για την οποία διατίθεται και τετρακίνηση ALL4 συνδυασμένη όμως με κλασικό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής.
Έχει καλή τιμή;
Το Mini Cooper Countryman με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο κοστίζει 30.550 ευρώ. Αν και μιλάμε για το πιο compact μοντέλο της κατηγορίας, αυτή είναι μια από τις ανταγωνιστικές τιμές και μάλιστα συνοδεύεται από ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Μεταξύ άλλων, στην τιμή περιλαμβάνονται στοιχεία όπως, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικές ευκολίες, οθόνη 8,8 ιντσών & ζάντες αλουμινίου, όχι όμως και κάμερα όπισθεν ή σύστημα πλοήγησης. Βέβαια αν αρχίσεις να βάζεις πράγματα από την ομολογουμένως τεράστια λίστα επιλογών εξατομίκευσης, τότε η τιμή μπορεί να ανέβει πολύ υψηλότερα. Επίσης, στα αρνητικά είναι η μικρή εγγύηση των 2 ετών που συνοδεύει το μοντέλο.