Το μοτέρ των 136 ίππων δε φέρνει κάποια εξελιγμένη τεχνολογία, όπως mild hybrid σύστημα και έτσι η κατανάλωση ειδικά μέσα στην πόλη είναι «τσιμπημένη» πλησιάζοντας τα 10 λτ./100 χλμ..
Κινητήρας: Καλές οι επιδόσεις, «τσιμπημένη» η κατανάλωση
Την έκδοση Cooper της δοκιμής κινεί ένας 3κύλινδρος, 1.500άρης turbo βενζινοκινητήρας με 136 ίππους και 220 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ.. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έχει ελαστικότητα από χαμηλά, αλλά ψηλά κάνει αισθητή την 3κύλινδρη φύση του με σχετικό κραδασμό, αλλά και ήχο. Από την άλλη, ο χρόνος για το προσπέρασμα είναι στο μέσο όρο των μοντέλων με αυτόματο κιβώτιο.
Το κιβώτιο είναι ομαλό σε λειτουργία και γρήγορο στις αλλαγές, ενώ επειδή το μοτέρ αυτό δε φέρνει κάποια εξελιγμένη τεχνολογία, όπως mild hybrid σύστημα, η κατανάλωση ειδικά μέσα στην πόλη είναι «τσιμπημένη» πλησιάζοντας τα 10 λτ./100 χλμ.. Η μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω στα 8,5 λτ./100 χλμ., αλλά αν αποφασίσεις να κινηθείς σβέλτα τότε ανεβαίνει και πάνω από τα 11 λτ./100 χλμ. Ένα ακόμα «αγκάθι» είναι οι εκπομπές ρύπων που είναι στα 144 γρ./χλμ. και έτσι δεν επιτρέπεται η ελεύθερη είσοδος στον δακτύλιο της Αθήνα, που σίγουρα είναι πρόβλημα για την καθημερινότητα.