Το Mini Cooper Countryman μπορεί να έχει χάσει την «κοψιά» του προηγούμενου μοντέλου και να έχει αυξήσει αρκετά το βάρος του, αλλά παραμένει ευχάριστο και αποτελεσματικό στην οδήγηση με πολύ καλή ποιότητα κύλισης ειδικά με τα ελαστικά 225/55 R17 της δοκιμής. Στο ταξίδι εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά αν και πάνω από τα 100-120 χλμ./ώρα γίνεται αισθητός o αεροδυναμικός θόρυβος (67,9-70,2 db αντίστοιχα).
Στις στροφές η κλίση είναι λογική με το τιμόνι να είναι ακριβές και με καλή αίσθηση ακόμα προκαλώντας τον οδηγό να εξαντλήσει τα περιθώρια πρόσφυσης και να κινηθεί σβέλτα.
Στις στροφές η κλίση είναι λογική με το τιμόνι να είναι ακριβές και με καλή αίσθηση ακόμα και στην κανονική ρύθμιση (η βασική έκδοση δεν προσφέρει σύστημα παραμετροποίησης βασικών λειτουργιών) προκαλώντας τον οδηγό να εξαντλήσει τα περιθώρια πρόσφυσης και να κινηθεί σβέλτα. Στα θετικά στοιχεία και η ανάρτηση, που είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς (Γόνατα μπροστά και πολλαπλοί σύνδεσμοί πίσω) εξασφαλίζοντας κράτημα και άνεση.
Από την άλλη η αποτελεσματικότητα των φρένων είναι μέσα στα όρια στην κατηγορία (100-0 μ. σε 38,1 μ.), ενώ ο μεγάλος κύκλος στροφής (11,4 μ.) και η περιορισμένη προς τα πίσω ορατότητα κάνουν δύσκολη την κίνηση και το παρκάρισμα στην πόλη, όπου πάντως το αυτόματο κιβώτιο σώζει την παρτίδα. Τέλος, στο πατημένο χώμα είναι άνετο αλλά η μικρή απόσταση από το έδαφος (165 χλστ.) απαιτεί προσοχή στις δύσκολες κακοτοπιές.