Μέσα στην πόλη μπορείτε να κινηθείτε με μηδενική κατανάλωση βενζίνης, ενώ ακόμα και αν ξεχάσετε να φορτίσετε την μπαταριά, η κατανάλωση δεν θα υπερβεί τα 4,5 λτ./100 χλμ..
Το 5ης γενιάς plug-in υβριδικό σύστημα της Toyota που φοράει το C-HR, είναι ίδιο με αυτό που είχαμε δει και στη δοκιμή του Toyota Prius. Η συνδυαστική του απόδοση φτάνει τα 223 άλογα και η μετάδοση έρχεται ομαλά μέσω ενός σοφιστικέ αυτόματου κιβωτίου e-CVT, ενώ η μπαταρία -εξελιγμένη και αυτή στην τρίτη της γενιά- είναι ελαφρύτερη, πιο αποδοτική και εξασφαλίζει πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 52 χιλιομέτρων. Μας άρεσε ο τρόπος λειτουργίας του plug-in συστήματος που δίνει προτεραιότητα στον ηλεκτρισμό και ο βενζινοκινητήρας κάνει αισθητή την παρουσία του μόνο στο φουλ γκάζι. Μάλιστα, ακόμη και σε αυτή την περίπτωση το κιβώτιο δεν έχει ενοχλητικό βουητό.
Το C-HR φέρει το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα της Toyota που περιλαμβάνει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων ισχύος 152 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 163 ίππων, με τη συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 223 άλογα.
Στην πράξη πάντα το C-HR μπορεί ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο να χρησιμοποιεί ως πηγή ενέργειας το ρεύμα υπό συνθήκες, ωστόσο ακόμα πάντως και με χρήση των δύο πηγών ενέργειας, τα νούμερα που θα δείτε στο trip δεν θα υπερβαίνουν τα 5,6 λτ.. Μέσα στην πόλη δε, μπορείτε να κινηθείτε άνετα μόνο με ρεύμα, άρα και με μηδενική κατανάλωση βενζίνης, ενώ ακόμα και αν ξεχάσετε να φορτίσετε την μπαταρία, η κατανάλωση δεν θα υπερβεί τα 4,5 λτ./100 χλμ..
Παράλληλα το C-HR πετυχαίνει και παρά πολύ καλά νούμερα στον τομέα των επιδόσεων, με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,6 και 4,6 δλ. αντίστοιχα, εξασφαλίζοντας γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Toyota C-HR plug-in hybrid με 223 ίππους |
Σελίδα 2 | «Πρωτότυπο» απΆ έξω, σε premium χνάρια μέσα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Βενζίνη θα χρειαστείς μόνο στο ταξίδι |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πετυχημένη συνταγή με τα «μαγικά» αμορτισέρ |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |