Η ποιότητα κύλισης και ο θόρυβος στην καμπίνα μας άφησαν θετικές εντυπώσεις, καθώς ακόμα και η εναλλαγή από ρεύμα σε βενζίνη γίνεται με απαλό τρόπο.
Είχαμε δει από τις δοκιμές του φουλ hybrid C-HR ότι πρόκειται για ένα SUV που χαίρεσαι να το οδηγείς χάρη στο ευχάριστο οδηγικό ταπεραμέντο του. Βέβαια για να διατηρηθεί αυτό το οδηγικό προφίλ και στο PHEV μοντέλο, οι Ιάπωνες έπρεπε να βρουν λύση με τη διαχείριση των 180 έξτρα κιλών.
Η προφανής λύση ήταν ένα πιο σφιχτό set-up στην ανάρτηση, το οποίο και φυσικά εφαρμόστηκε στο ιαπωνικό SUV, ωστόσο επιπροσθέτως η Toyota εξόπλισε το C-HR με εξελιγμένα αμορτισέρ που αλλάζουν την απόσβεσή τους παθητικά. Το αμορτισέρ ανάλογα του ρυθμού των ταλαντώσεων που δέχεται είτε μαλακώνει όταν συναντήσει κατσαρό οδόστρωμα για περισσότερη άνεση, είτε σκληραίνει στα πιο στριφτερά κομμάτια για μεγαλύτερη πρόσφυση.
Έτσι καταφέρνεις να κινηθείς με άνεση σχεδόν παραπλήσια των υβριδικών εκδόσεων, αλλά και να διατηρηθεί ο ευχάριστος χαρακτήρας του C-HR, με τα ηλεκτρονικά να φροντίζουν ακόμα και όταν ξεχάσεις πως το έξτρα βάρος σημαίνει περισσότερη αδράνεια.
Σε κάθε περίπτωση η ποιότητα κύλισης και ο θόρυβος στην καμπίνα μας άφησαν θετικές εντυπώσεις, καθώς ακόμα και η εναλλαγή από ρεύμα σε βενζίνη γίνεται με απαλό τρόπο. Σε κάθε περίπτωση μέσω μπουτόν μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, υβριδική με αυτόματη εναλλαγή και κίνηση μόνο με βενζίνη όπου αν επιθυμείτε μπορείτε και να τον «βάλετε» να φορτίζει την μπαταρία. Δεν θα το προτείναμε πάντως γιατί αυτή η επιλογή ανεβάζει αρκετά την κατανάλωση.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Toyota C-HR plug-in hybrid με 223 ίππους |
Σελίδα 2 | «Πρωτότυπο» απΆ έξω, σε premium χνάρια μέσα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Βενζίνη θα χρειαστείς μόνο στο ταξίδι |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πετυχημένη συνταγή με τα «μαγικά» αμορτισέρ |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |