Το GTI καθίσταται εξαιρετικά γρήγορο και βρίσκει πρόσφυση με έναν μαγικό τρόπο σε κάθε δρόμο, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που χαλιναγωγεί τα 265 άλογά του
Τα μπάκετ καθίσματα με την πολύ καλή θέση οδήγησης που διαμορφώνουν και το τιμόνι με τη χοντρή στεφάνη και τα τονισμένα grip points σε «φτιάχνουν» από την αρχή για κάτι καλό και οι προσδοκίες δικαιώνονται. Το GTI είναι εξαιρετικά γρήγορο και βρίσκει πρόσφυση με έναν μαγικό τρόπο σε κάθε δρόμο, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που χαλιναγωγεί τα 265 άλογά του. Την ίδια στιγμή το πίσω μέρος του είναι πιο συμμετοχικό από ποτέ (με το ESP στη θέση Sport) και το άμεσο τιμόνι, με υποβοήθηση μεταβλητού βήματος, δίνει εκτός από ταχύτατη ακρίβεια και πολύ καλή φυσική αίσθηση. Φανταστείτε πόσο πιο απόλυτο θα γίνει, με το προαιρετικό πακέτο που περιέχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC και 19άρες ζάντες που δυστυχώς δεν είχε το μοντέλο της δοκιμής μας… Αυτή η ανάρτηση προσφέρει 15 επιλογές απόσβεσης (από το μενού Individual) πέραν των 3 που εμπλέκει το σύστημα παραμετροποίησης (Eco, Comfort, Sport oι άλλες επιλογές),
Όπως όμως είπαμε και στην αρχή, το νέο Golf GTI συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τα δύο αντίθετα άκρα της οδικής συμπεριφοράς. Από τη μία μετουσιώνεται σε ένα «πιστάδικο» και εξαιρετικά γρήγορο Golf, από την άλλη όμως μπορεί και είναι άνετο όσο ένα απλό Golf στην καθημερινότητα. Περνάς από λακκούβες και σαμαράκια χωρίς να θορυβεί ή να τραντάζεσαι μέσα, καθώς παρά το σφιχτό set-up, η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς πίσω, απορροφά τις αναταράξεις και κάνει επαναφορά με αρκετά ήπιο τρόπο.