ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Για βουνό, για ταξίδι και για κάθε μέρα

 Σχολιάστε 
3.981 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2025)
Το GTI καθίσταται εξαιρετικά γρήγορο και βρίσκει πρόσφυση με έναν μαγικό τρόπο σε κάθε δρόμο, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που χαλιναγωγεί τα 265 άλογά του
2 Φωτογραφίες »

Το GTI καθίσταται εξαιρετικά γρήγορο και βρίσκει πρόσφυση με έναν μαγικό τρόπο σε κάθε δρόμο, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που χαλιναγωγεί τα 265 άλογά του

Τα μπάκετ καθίσματα με την πολύ καλή θέση οδήγησης που διαμορφώνουν  και το τιμόνι με τη χοντρή στεφάνη και τα τονισμένα grip points σε «φτιάχνουν» από την αρχή για κάτι καλό και οι προσδοκίες δικαιώνονται. Το GTI είναι εξαιρετικά γρήγορο και βρίσκει πρόσφυση με έναν μαγικό τρόπο σε κάθε δρόμο, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που χαλιναγωγεί τα 265 άλογά του. Την ίδια στιγμή το πίσω μέρος του είναι πιο συμμετοχικό από ποτέ (με το ESP στη θέση Sport) και το άμεσο τιμόνι, με υποβοήθηση μεταβλητού βήματος, δίνει εκτός από ταχύτατη ακρίβεια και πολύ καλή φυσική αίσθηση. Φανταστείτε πόσο πιο απόλυτο θα γίνει, με το προαιρετικό πακέτο που περιέχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC και 19άρες ζάντες που δυστυχώς δεν είχε το μοντέλο της δοκιμής μας… Αυτή η ανάρτηση προσφέρει 15 επιλογές απόσβεσης (από το μενού Individual)  πέραν των 3 που εμπλέκει το σύστημα παραμετροποίησης (Eco, Comfort, Sport oι άλλες επιλογές),


Παρά το σφιχτό set-up, η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς πίσω, απορροφά τις αναταράξεις και κάνει επαναφορά με αρκετά ήπιο τρόπο
2 Φωτογραφίες »

Παρά το σφιχτό set-up, η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς πίσω, απορροφά τις αναταράξεις και κάνει επαναφορά με αρκετά ήπιο τρόπο


Όπως όμως είπαμε και στην αρχή, το νέο Golf GTI συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τα δύο αντίθετα άκρα της οδικής συμπεριφοράς. Από τη μία μετουσιώνεται σε ένα «πιστάδικο» και εξαιρετικά γρήγορο Golf, από την άλλη όμως μπορεί και είναι άνετο όσο ένα απλό Golf στην καθημερινότητα. Περνάς από λακκούβες και σαμαράκια χωρίς να θορυβεί ή να τραντάζεσαι μέσα, καθώς παρά το σφιχτό set-up, η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς πίσω, απορροφά τις αναταράξεις και κάνει επαναφορά με αρκετά ήπιο τρόπο.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: VW Golf GTI με 265 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση: Τόσο-όσο σπορτίφ χρειάζεται
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ποιότητα-τεχνολογία και… καρό
Σελίδα 4Κινητήρας: «Αγνή» δίλιτρη βενζίνη…
Σελίδα 5Στο δρόμο: Για βουνό, για ταξίδι και για κάθε μέρα
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
LEASING MIKRA VANS