ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση και εσωτερικό α λα GTI

27.477 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2024)
Σχεδίαση και εσωτερικό α λα GTI
7 Φωτογραφίες »

Η VW είναι μία από τις πρώτες μάρκες που δημιούργησαν ξεχωριστή οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων (τη γνωστή ID.) οπότε δεν πρέπει να προκαλεί και μεγάλη έκπληξη η διάθεση των Γερμανών να παρουσιάσουν μια ιδιαίτερη πρόταση, που θα μπορούσε ενδεχομένως να προσαρμόσει τον θρύλο του GTI στο ηλεκτρικό γίγνεσθαι της νέας εποχής. Όπερ και εγένετο λοιπόν με το ID.3 GTX, το οποίο «πατάει» στην ανανεωμένη εκδοχή του μικρομεσαίου ηλεκτρικού οικογενειακού της VW και το οποίο «φοράει» τον νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρα της φίρμας που είναι τοποθετημένος πίσω, κινεί τους αντίστοιχους τροχούς και αποδίδει 286 ίππους. Μάλιστα υπάρχει και η έκδοση Performance με 40 ίππους ακόμα, όμως ας μείνουμε στο μοντέλο της δοκιμής.


Στην εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα με ενιαίο προσκέφαλο και μαύρο σουέντ (θα είχε άραγε νόημα το καρό μοτίβο των κλασικών GTI της VW;), κυρίως όμως υπάρχουν κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες, όπως και το λογότυπο GTX σε καθίσματα και τιμόνι.
7 Φωτογραφίες »

Στην εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα με ενιαίο προσκέφαλο και μαύρο σουέντ (θα είχε άραγε νόημα το καρό μοτίβο των κλασικών GTI της VW;), κυρίως όμως υπάρχουν κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες, όπως και το λογότυπο GTX σε καθίσματα και τιμόνι.


Οπτικά υπάρχουν κάποια ιδιαίτερα στοιχεία σε σχέση με το «απλό» ID.3, όπως ο προφυλακτήρας με τη μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και την κυψελωτή μάσκα ή ο διαχύτης αέρα στο πίσω μέρος και οι (στάνταρ) τροχοί αλουμινίου 20 ιντσών με ελαστικά 215/45. Έπειτα, στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα με ενιαίο προσκέφαλο και μαύρο σουέντ από ανακυκλωμένα υλικά (θα είχε άραγε νόημα το καρό μοτίβο των κλασικών GTI της VW;), κυρίως όμως υπάρχουν κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες, όπως και το λογότυπο GTX σε καθίσματα και τιμόνι, όπως δηλαδή το GTI στα μοντέλα βενζίνης. Φυσικά, όπως και στα απλά ID.3 υπάρχει οθόνη αφής 12,9 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment και ένας μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,3 ιντσών που μετακινείται μαζί με το τιμόνι.

11 χιλιάρικα φθηνότερο από το Golf GTI
Το VW ID.3 GTX των 286 ίππων που δοκιμάζουμε είναι διαθέσιμο με 47.900 ευρώ, τιμή που με την κρατική επιδότηση «πέφτει» στα 38.900 ευρώ με ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Συγκριτικά το 2λιτρο turbo VW Golf GTI των 265 ίππων κοστίζει 11 χιλιάρικα περισσότερα.

Σελίδα 1Δοκιμή VW ID.3 GTX | Ηλεκτρικό «GTI» με πίσω κίνηση & 286 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση και εσωτερικό α λα GTI
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Hot, αλλά… βουβές επιδόσεις, πολύ καλή αυτονομία!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πάει σαν GTI. Είναι GTI;
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
Mototriti.gr