Κινητήρας-Αυτονομία: Hot, αλλά… βουβές επιδόσεις, πολύ καλή αυτονομία!
(1/11/2024)
Η αίσθηση της έντονης επιτάχυνσης αποτυπώνεται και με τη γλώσσα των αριθμών στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 5,7 δλ., 60-100 σε 2,7 δλ. και 0-400 μ. σε 14 δλ..
Ο πίσω τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας του ID.3 GTX είναι ο νεότερος του ομίλου VW με κωδικό APP550 και φυσικά κινεί τους πίσω τροχούς με 286 ίππους και 545 Nm ροπής. Παρά τους 2 τόνους του συνόλου, όταν πατάς το πεντάλ ισχύος (ειδικά με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία) τινάζεσαι προς τα πίσω με την αίσθηση της έντονης επιτάχυνσης να αποτυπώνεται και με τη γλώσσα των αριθμών από τις μετρήσεις μας: 0-100 σε 5,7 δλ. με το παλαιότερο VW Golf GTI των 245 ίππων να είναι 0,4 δλ. αργότερο (δεν έχουμε δοκιμάσει ακόμα το τρέχων με τα 265 άλογα), τη στιγμή που τα δύο ετερόκλητα hot hatch εμφανίζουν ίδια επιτάχυνση στο 60-100 και στο 80-120 με 2,7 και 3,5 δλ. αντίστοιχα.
Μην περιμένετε σκασίματα από τις εξατμίσεις και κλαγγές από turbo. Όλα στο ID.3 GTX εκτελούνται αθόρυβα, με την τελική ταχύτητα να είναι στα 180 χλμ./ώρα. Αν είσαι συνεχώς με το δεξί πεντάλ στο πάτωμα η αυτονομία δεν πρόκειται φυσικά να σε πάει μακριά χωρίς να ζητήσεις φόρτιση, αλλά στην καθημερινότητα η κατανάλωση ενέργειας είναι αξιοπρόσεκτα συγκρατημένη. Με μέση κατανάλωση 16,8 kWh/100 χλμ. το ID.3 GTX κάνει 470 χλμ. (603 υπόσχεται η VW) με μια φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου ωφέλιμης χωρητικότητας 79 kWh. Και στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα το ID.3 GTX όμως τα καταφέρνει πολύ καλά όντας μέσα στο top 3 των μοντέλων που με μια φόρτιση ξεπερνά τα 400 χλμ. (18,9 kWh/100 χλμ.). Σε κάθε περίπτωση υπάρχει στάνταρ υποδοχή φόρτισης στα 11 kW, ενώ η ταχυφόρτιση 10-80% γίνεται σε 26 λεπτά λόγω της σχετικής υποδοχής έως 185 kW.