ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

27.476 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2024)
Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

+ Επιδόσεις, αυτονομία, ποιότητα κατασκευής, καθίσματα, ευελιξία, ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Απότομες αντιδράσεις στην πίεση, οδηγική αίσθηση

Είναι το Volkswagen ID.3 GTX η ηλεκτρική απάντηση στο Golf GTI; Μάλλον όχι, ωστόσο αυτό δε μειώνει τη δυναμική του hot ID.3, που μεταξύ άλλων μας εξέπληξε ευχάριστα τόσο με την αυτονομία του, όσο και με το πόσο καλά μπορεί να παίξει το ρόλο ενός γρήγορου οικογενειακού. Με 38.900 ευρώ είναι μάλιστα 11 χιλιάρικα φθηνότερο από το Golf GTI των 265 ίππων, κάτι που σίγουρα θα το κάνει (σε συνδυασμό και με τα σχετικά φορολογικά οφέλη) να έχει απήχηση στις εταιρικές πωλήσεις.
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά VW ID.3 GTX 286 PS
Κινητήρας*  
Τροφοδοσία 1 ηλεκτροκινητήρας σύγχρονος (μόνιμου μαγνήτη), στον πίσω άξονα
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 286/-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 545/-
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.985
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,7
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 2,7
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 3,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 180
   
Κατανάλωση (kWh/100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 15,5
Θεωρητική αυτονομία (χλμ.) 603
Μέση δοκιμής 16,8
Αυτονομία δοκιμής (χλμ.) 470
Αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα (χλμ.) 418
Μπαταρία στα 100 χλμ. ταξιδιού 24%
Διανυθέντα χλμ. σε ταξίδι με 120 χλμ./ώρα (10% μπαταρίας) 42
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 0
Χωρητικότητα μπαταρίας σε kWh, συνολική/ωφέλιμη 84/79
Χρόνος φόρτισης 11 kW 8 ώρες και 30 λεπτά
Ισχύς On Board Charger/Φορτιστή (kW) 11
Χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή 185 kW 26 λεπτά (10-80%)
*εργοστασιακά στοιχεία
Εξοπλισμός - τιμή VW ID.3 GTX 286 PS
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Σύστημα Διατήρησης στη Λωρίδα Κυκλοφορίας *
Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κ.Ο.Κ. *
Αερόσακοι 6+1 κεντρικός ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Air Condition * (αυτόματος κλιματισμός)
Ψηφιακός πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής 5,3 ιντσών/έγχρωμη 12,9 ιντσών
Ατμοσφαιρικός φωτισμός *
Αισθητήρες παρκαρίσματος * (εμπρός/πίσω)
Cruise control * (adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * (20 ιντσών)
Αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας *
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Αισθητήρας βροχής *
Εγγύηση μηχανικών μερών/μπαταρίας 4 χρόνια ή 80.000 χλμ./8 χρόνια ή 160.000 χλμ.
Εκδοση GTX
Αρχική τιμή αγοράς έκδοσης RED (ευρώ)  
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι VW ID.3 GTX 286 PS
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα Ταμπούρα
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,5
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.549/1.526
Στροφές τιμονιού 2,9
Κύκλος στροφής (μ.) 10,5
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,1/68,2
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/45 R20
Μάρκα ελαστικών δοκιμής Bridgestone Turanza ECO
Διαστάσεις (χλστ.)* VW ID.3 GTX 286 PS
Κεφάλι οδηγού 95
Κεφάλι πίσω 22
Πλάτος εμπρός 1.428
Πλάτος πίσω 1.362
Πόδια πίσω 141
Χώρος αποσκευών (λτ.) 385
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.322x1.809x1.538
Μεταξόνιο 2.770
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή VW ID.3 GTX | Ηλεκτρικό «GTI» με πίσω κίνηση & 286 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση και εσωτερικό α λα GTI
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Hot, αλλά… βουβές επιδόσεις, πολύ καλή αυτονομία!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πάει σαν GTI. Είναι GTI;
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
FORD TRANSIT EURONCAP