ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Πάει σαν GTI. Είναι GTI;

27.478 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2024)
Σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο, ευέλικτο στην πόλη και με αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης, το VW ID.3 GTX είναι σίγουρο πως θα κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια.
2 Φωτογραφίες »

Σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο, ευέλικτο στην πόλη και με αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης, το VW ID.3 GTX είναι σίγουρο πως θα κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια.

Το hot ID.3 «στέκεται» με αρκετό δυναμισμό βασισμένο στο χαμηλό κέντρο βάρους, την σωστή κατανομή μαζών (η μπαταρία έχει ενσωματωθεί στο πάτωμα, στη μέση του αυτοκινήτου), τη σφιχτή ανάρτηση (μπορείς να επιλέξεις και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ που προσαρμόζουν την απόσβεση ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας) και τους μεγάλους στάνταρ τροχούς των 20 ιντσών. Υπάρχει αρκετή πρόσφυση, η κλίση συγκρατείται επιτυχημένα και παρά τους 2 τόνους, το ID.3 GTX είναι αρκούντως ευκίνητο. Σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο, ευέλικτο στην πόλη (ο μικρός κύκλος στροφής λόγω της πίσω κίνησης κάνει το θαύμα του) και με αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης (εντάξει, αν βρεις κάποιον «κρατήρα» στο δρόμο σου θα τρανταχτείς), το ID.3 GTX είναι σίγουρο πως θα κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια.


Υπάρχει αρκετή πρόσφυση, η κλίση συγκρατείται επιτυχημένα και παρά τους 2 τόνους, το ID.3 GTX είναι αρκούντως ευκίνητο. Αν όμως το παρακάνεις με το δεξί πεντάλ αντιδρά κάπως απότομα μέχρι να επέμβουν τα ηλεκτρονικά.
2 Φωτογραφίες »

Υπάρχει αρκετή πρόσφυση, η κλίση συγκρατείται επιτυχημένα και παρά τους 2 τόνους, το ID.3 GTX είναι αρκούντως ευκίνητο. Αν όμως το παρακάνεις με το δεξί πεντάλ αντιδρά κάπως απότομα μέχρι να επέμβουν τα ηλεκτρονικά.


Από την άλλη όμως δεν μπορεί να θεωρηθεί GTI: Η θέση οδήγησης είναι υψηλή και το άμεσο τιμόνι δείχνει να στερείται του βάρους και της πληροφόρησης που θα σε εμπνεύσουν για σπορ οδήγηση. Επιπλέον, σε κάθε γενναίο πάτημα του πεντάλ ισχύος η τεράστια ροπή των 545 Nm οδηγεί σε κάπως απότομες αντιδράσεις τόσο του πίσω μέρους, όσο και του μπροστινού αν κουβαλήσεις παραπάνω χιλιόμετρα μέσα σε μια γλιστερή στροφή. Μπορεί οι αντίστοιχες τάσεις υπερστροφής και υποστροφής να τιθασεύονται από τα ηλεκτρονικά, όμως φαίνεται να μην υπάρχει η απαιτούμενη ισορροπία και η ακρίβεια της συμπεριφοράς που έχουμε απολαύσει σε ένα κλασικό VW Golf GTI. Επίσης, τα αναβαθμισμένα φρένα έχουν αντοχή και δύναμη, αλλά το πεντάλ είναι σπογγώδες με μικρή απόκριση στην αρχή, ενώ μετά «πιάνει» απότομα χωρίς να υπάρχει ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας. Υπάρχει φυσικά η γνωστή επιλογή B στον λεβιέ, που δίνει πιο έντονη επιβράδυνση όταν σηκώνεις το πόδι από το δεξί πεντάλ.

Σελίδα 1Δοκιμή VW ID.3 GTX | Ηλεκτρικό «GTI» με πίσω κίνηση & 286 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση και εσωτερικό α λα GTI
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Hot, αλλά… βουβές επιδόσεις, πολύ καλή αυτονομία!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πάει σαν GTI. Είναι GTI;
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
Mototriti.gr