«Καθαρές» γραμμές,
high-tech διάκοσμος και κουμπιά αφής συνάδουν με το φουτουριστικό προφίλ στην πρακτική καμπίνα του VW ID.4. Η εικόνα στο ποιοτικό ταμπλό να είναι σχεδόν ίδια με αυτή του ID.3. Το infotainment χρειάζεται εργονομική βελτίωση.
Eσωτερικό-Χώροι: Ξεχωριστό & ευρύχωρο
79.867 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2021)
Eσωτερικό-Χώροι: Ξεχωριστό και χωρίς χωραταξικούς συμβιβασμούς
Ως εικόνα, το ταμπλό του ID.4 δείχνει να έρχεται σχεδόν αυτούσιο από το μικρότερο ID.3 και χαρακτηρίζεται από τις «καθαρές» γραμμές και από μία στάνταρ οθόνη αφής 10 ιντσών (12 ιντσών στη 1st Max έκδοση της δοκιμής), η οποία ελέγχει σχεδόν όλες τις λειτουργίες και εδρεύει στο κέντρο του ταμπλό δίπλα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Αυτός προβάλει βασικές μόνο ενδείξεις (σ.σ. θα θέλαμε να μπορούμε να τον παραμετροποιήσουμε) και μετακινείται μαζί με το ρυθμιζόμενο τιμόνι και το δεξιά τοποθετημένο μοχλοδιακόπτη για την επιλογή κίνησης. Αρχιτεκτονικά είναι εμφανής η προσέγγιση ενός φουτουριστικού, αλλά και φιλικού προς το χρήστη, περιβάλλοντος. Έτσι, η καμπίνα του ID.4 χαρακτηρίζεται από την απώλεια κεντρικού τούνελ, ενώ όλα τα χειριστήρια -συμπεριλαμβανομένων και αυτών του πολλαπλών λειτουργιών τιμονιού- λειτουργούν με την αφή ή μπουτόν ευαίσθητων σε αυτή. Συνολικά η καμπίνα διαμορφώνεται κατά κύριο λόγο από ποιοτικά υλικά και εκπέμπει μια ξεχωριστή feel good και high tech αύρα, που τονίζεται από στοιχεία, όπως ο έξυπνος φωνητικός έλεγχος «hello ID», το εξελιγμένο Head-Up Display, το App-Connect μέσω του οποίου η σύνδεση με smartphone γίνεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, την επικοινωνία Car2X και το ID. Light. Το τελευταίο αφορά σε μια λεπτή λωρίδα κάτω από το παρμπρίζ, που υποστηρίζει τον οδηγό σε πολλές καταστάσεις, με διαφορετικού χρωματισμού εφέ φωτισμού (πχ. παρέχει οπτική προειδοποίηση φρεναρίσματος και σήμα για εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις, ενώ μπορεί επίσης να προειδοποιήσει τον οδηγό εάν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε λάθος λωρίδα).
Super ευρύχωρο και πρακτικό
Αίσθηση προκαλεί η ευρυχωρία και η πρακτικότητα στην καμπίνα του ID.4. Χάρη στην ΜΕΒ, την αρθρωτή πλατφόρμα της VW για την ηλεκτροκίνηση και τις compact διαστάσεις του σχετικού συστήματος, η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει με αυτοκρατορική άνεση 5 ενήλικες, που έχουν πρόσβαση στο όχημα μέσω μεγάλων ανοιγμάτων θυρών και επωφελούνται από ψηλά τοποθετημένα καθίσματα. Εντυπωσιακός είναι και ο χώρος αποσκευών με 543 λίτρα και μάλιστα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση. Το σχήμα του είναι κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο, με λογικό κατώφλι φόρτωσης, ενώ υπάρχει διπλός πάτος για την αποθήκευση του φορτιστή και των καλωδίων.
Θα ήταν πιο χρήσιμο, όταν δοκιμάζετε ένα ηλεκτρικό όχημα, να μην το κάνετε στη λειτουργία eco, να μην το οδηγείτε συντηρητικά, να το φορτώνετε με βάρος και να βάζετε τον κλιματισμό τέρμα δυνατά έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερη προσομοίωση με τις πραγματικές συνθήκες χρήσης. Τότε μόνο θα μπορεί να συγκριθεί μ' ένα συμβατικό όχημα. Οι θεωρητικές επιδόσεις, χρησιμοποιούνται για εντυπωσιασμό και την πλειοψηφία την ενδιαφέρει η ουσία.
2,1 τόνοι(!) βάρος, με ταμπούρα(!) πίσω, 20,9 Kwh/100Km(!) κατανάλωση και επιδοτούμενη τιμή 41.000€...
Πολλά θαυμαστικά (και ερωτηματικά) για την οικολογία της ηλεκτροκίνησης.
Θα ήταν πιο χρήσιμο, όταν δοκιμάζετε ένα ηλεκτρικό όχημα, να μην το κάνετε στη λειτουργία eco, να μην το οδηγείτε συντηρητικά, να το φορτώνετε με βάρος και να βάζετε τον κλιματισμό τέρμα δυνατά έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερη προσομοίωση με τις πραγματικές συνθήκες χρήσης. Τότε μόνο θα μπορεί να συγκριθεί μ' ένα συμβατικό όχημα. Οι θεωρητικές επιδόσεις, χρησιμοποιούνται για εντυπωσιασμό και την πλειοψηφία την ενδιαφέρει η ουσία.
2,1 τόνοι(!) βάρος, με ταμπούρα(!) πίσω, 20,9 Kwh/100Km(!) κατανάλωση και επιδοτούμενη τιμή 41.000€... Πολλά θαυμαστικά (και ερωτηματικά) για την οικολογία της ηλεκτροκίνησης.