Η σχεδίαση του VW ID.7, εκτός του ότι καταφέρνει να κρύψει περίτεχνα το μέγεθος του αυτοκινήτου, είναι και άκρως αεροδυναμική με το σχετικό συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι στο εξαιρετικό 0,23.
Με μήκος σχεδόν 5 μέτρα, το ID.7 είναι το μεγαλύτερο και νεότερο (6ο στη σειρά) μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID που λάνσαρε η VW για να αρχίσει το ταξίδι προς την ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης. Λίγο μεγαλύτερο από το Passat και λίγο μικρότερο από το Phaeton του θερμικού παρελθόντος, το ID.7 έχει την εικόνα και τις αναλογίες ενός 4θυρου σεντάν, ωστόσο το πίσω καπό ανοίγει μαζί με το τζάμι. Όπως το Tesla Model 3, το οποίο έχει βάλει στο μάτι από πλευράς ανταγωνισμού. Μιλάμε δηλαδή για ένα μεγάλο liftback με χαρακτηριστική κλίση στις πίσω κολώνες και μια γλυκιά «κουπεδίζουσα» γραμμής οροφής.
Σε συνδυασμό με τη λεπτή μάσκα μπροστά, η σχεδίαση του ID.7, εκτός του ότι καταφέρνει να κρύψει περίτεχνα το μέγεθος του αυτοκινήτου, είναι και άκρως αεροδυναμική με το σχετικό συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι στο εξαιρετικό 0,23. Συνολικά πάντως το ID.7, χωρίς να έχει κάποια ιδιαίτερη σχεδιαστική ακρότητα, καταφέρνει να μην περνάει απαρατήρητο. Προσωπικά μου άρεσε αυτή η σχεδιαστική αρχοντιά που εκπέμπει το σύνολο, μαζί με το εκλεπτυσμένο «καμουφλάρισμα» του όγκου του, τους στενούς LED προβολείς μπροστά, το τελείωμα της οροφής και την οριζόντια LED μπάρα των φώτων πίσω. Και άλλα πολλά μου άρεσαν, όπως θα διαβάσεις στη συνέχεια.
Η τιμή της ηλεκτρικής λιμουζίνας της VW είναι όμως υψηλή για τα δεδομένα των πωλήσεων λιανικής, αφού ξεκινάει από 59.500 ευρώ (χωρίς την κρατική επιδότηση). Βέβαια το ID.7 «ανήκει» στην κατηγορία του leasing όπου σημασία παίζει εν τέλει το μίσθωμα και όχι η τιμή καταλόγου ενός 5μέτρου, σούπερ εξοπλισμένου και high-tech ηλεκτρικού.