ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ανεση, ευκολία και πιο ήσυχο ταξίδι

 Σχολιάστε 
22.769 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2024)
Tο αυτόματο κιβώτιο DSG αλλάζει εξαιρετικά ομαλά και γρήγορα, τη στιγμή που στο ταξίδι κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα και έτσι το σύνολο είναι πιο ήσυχο σε σχέση με το χειροκίνητο.
2 Φωτογραφίες »

Tο αυτόματο κιβώτιο DSG αλλάζει εξαιρετικά ομαλά και γρήγορα, τη στιγμή που στο ταξίδι κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα και έτσι το σύνολο είναι πιο ήσυχο σε σχέση με το χειροκίνητο.

Το αυτόματο κιβώτιο αναμφίβολα τόνισε την ευκολία χρήσης του T-Cross, ειδικά μέσα στην κίνηση της πόλης, όπου φυσικά δεν χρειάζεται να παιδεύεσαι στα σταμάτα-ξεκίνα. Και έξω από τα τείχη της πόλης όμως, το DSG μας άρεσε. Οι εναλλαγές σχέσεων δε γίνονται καν αντιληπτές, ακόμα και στη sport λειτουργία του κιβωτίου που τις κρατάει πιο «ψηλά», αν και αν είσαι πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., πιθανότητα να μην σε αφήσει να κατεβάσεις από τα paddles. Πέραν αυτής της διαχείρισης, το DSG αλλάζει εξαιρετικά ομαλά και γρήγορα, τη στιγμή που στο ταξίδι κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα και έτσι το σύνολο είναι πιο ήσυχο. Συγκριτικά, στα 100, 120 και 140 χλμ./ώρα είδαμε το ηχόμετρο να δείχνει 66,5, 67,9 και 70,6 db αντίστοιχα, όταν με το χειροκίνητο κιβώτιο και 6η σχέση οι ενδείξεις ήταν 67,1, 69,5 και 73,9 db.


Ακόμα και οι στάνταρ 16άρηδες τροχοί με τα 205/60 ελαστικά του μοντέλου δοκιμής, δίνουν καλό απόθεμα πρόσφυσης, ενώ το τιμόνι παρά την ελαφριά του αίσθηση περνάει άμεσα τις εντολές του οδηγού.
2 Φωτογραφίες »

Ακόμα και οι στάνταρ 16άρηδες τροχοί με τα 205/60 ελαστικά του μοντέλου δοκιμής, δίνουν καλό απόθεμα πρόσφυσης, ενώ το τιμόνι παρά την ελαφριά του αίσθηση περνάει άμεσα τις εντολές του οδηγού.


Από εκεί και πέρα, όπως και το χειροκίνητο έτσι και το αυτόματο T-Cross συνδυάζει με επιτυχία στην οδηγική του συμπροφορά με αποτελεσματικότητα και άνεση. Ακόμα και οι στάνταρ 16άρηδες τροχοί με τα 205/60 ελαστικά του μοντέλου δοκιμής, δίνουν καλό απόθεμα πρόσφυσης, ενώ το τιμόνι παρά την ελαφριά του αίσθηση περνάει άμεσα τις εντολές του οδηγού. Ακόμα και στη γρήγορη οδήγηση παραμένει προβλέψιμο και προοδευτικό στις αντιδράσεις, έχοντας πάντα τη βοήθεια και από το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιό του. Εκτός από την προοδευτικότητα, το καλό με το 60άρι προφίλ των ελαστικών είναι και η άνεση που προσφέρει με συνδυασμό με την σχετικά μαλακή ανάρτηση, που μπορεί να απορροφά σε πολύ καλό βαθμό τις κακοτεχνίες. Σίγουρα πάντως θα θέλαμε πιο δυνατά φρένα και όχι τόσο μαλακή αίσθηση στο πεντάλ, καθώς και την παρουσία ενός συστήματος παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI 116 PS DSG
Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας: Πιο σβέλτο από το χειροκίνητο, χωρίς σημαντική επιβάρυνση της κατανάλωσης
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ανεση, ευκολία και πιο ήσυχο ταξίδι
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
CENNTRO AVANTIER