Παραμένει συγκρατημένο σχεδιαστικά και γεροδεμένο, αλλά το μαλακό υλικό αναβάθμισε την απτή ποιότητα στο ταμπλό του ανανεωμένου T-Cross.
Εξωτερικά, τίποτα δεν φανερώνει τον αγχολυτικό χαρακτήρα του αυτόματου VW T-Cross με τα 116 άλογα, που πριν λίγο καιρό δοκιμάσαμε με το χειροκίνητο κιβώτιο. Μόνο στο ποιοτικά και τεχνολογικά updated εσωτερικό γίνεται εμφανής η απουσία του κλασικού λεβιέ ταχυτήτων, οποίος έχει αντικατασταθεί με τον ειδικό επιλογέα για την επιλογή κίνησης, αλλά και σειριακής εναλλαγής των 7 σχέσεων του DSG.
Νέα είναι η οθόνη αφής 8ΆΆ, η οποία δεν «φωλιάζει» μέσα στο ταμπλό, στάνταρ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Αν είσαι πιο παρατηρητικός, θα δεις πως πίσω από το τιμόνι υπάρχουν και «αυτάκια»: Aυτό πίσω από το δεξί μπράτσο του τιμονιού έχει το «+» και ανεβάζει μια σχέση σε κάθε τράβηγμα, ενώ στα αριστερά υπάρχει το «-», που φυσικά κατεβάζει.
Όπως και στο χειροκίνητο μοντέλο, έτσι και στο αυτόματο υπάρχουν διαθέσιμα 3 επίπεδα εξοπλισμού: Life, More και R-Line. Στις εκδόσεις Life και More πληρώνεις 2.200 ευρώ για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG που συνοδεύει το αυτόματο VW T-Cross (2.300 ευρώ στην έκδοση R-Line). Στην έκδοση Life η τιμή είναι 27.150 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό. Με 200 ευρώ παραπάνω όμως συμφέρει η επόμενη έκδοση More, που προσφέρει 17άρες ζάντες αλουμινίου, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, αυτόματο αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέφτη, υποβοήθηση μεγάλης σκάλας και Keyless Access (είσοδος και εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί.). Η κορυφαία έκδοση R-Line κοστίζει 30.050 ευρώ. Ας δούμε όμως πως είναι στην πράξη το αυτόματο VW T-Cross με τα 116 άλογα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI 116 PS DSG |
Σελίδα 2 | Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Πιο σβέλτο από το χειροκίνητο, χωρίς σημαντική επιβάρυνση της κατανάλωσης |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ανεση, ευκολία και πιο ήσυχο ταξίδι |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |