Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Κινητήρας: Πιο σβέλτο από το χειροκίνητο, χωρίς σημαντική επιβάρυνση της κατανάλωσης

 Σχολιάστε 
20.189 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2024)
Στην πράξη ο 1,0 TSI με τα 116 άλογα είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά, με αυτόματο κιβώτιο να έχει τονίσει αυτά τα χαρακτηριστικά, χωρίς μάλιστα σημαντική επιβάρυνση της κατανάλωσης.

Στην πράξη ο 1,0 TSI με τα 116 άλογα είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά, με αυτόματο κιβώτιο να έχει τονίσει αυτά τα χαρακτηριστικά, χωρίς μάλιστα σημαντική επιβάρυνση της κατανάλωσης.

Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI μας είχε συστηθεί αρχικά με 116 ίππους, αλλά στη συνέχεια για λόγους που έχουν να κάνουν με τις εκπομπές ρύπων «έπεσε» στους 110. Με το ανανεωμένο T-Cross και με τις σχετικές επεμβάσεις στον ηλεκτρονικό έλεγχό του, ο 1,0 TSI επανήλθε στα 116 άλογα (παραμένει στα 95 άλογα η βασική εκδοχή του, η οποία δε συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο). Στην πράξη είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά, με αυτόματο κιβώτιο να έχει τονίσει αυτά τα χαρακτηριστικά. Μάλιστα, οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το αυτόματο T-Cross είναι πιο σβέλτο (0-100 σε 9,9 δλ. και 60-100 χλμ./ώρα 5,5 δλ.) από το αντίστοιχο χειροκίνητο (0-100 σε 10,7 δλ. και 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε σε 6,9 δλ.). Και μάλιστα χωρίς να έχει επιβαρυνθεί ιδιαίτερα η κατανάλωση. Από τις μετρήσεις μας προέκυψε μια μέση κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ., που είναι μόλις 0,3-0,5 λτ./100 χλμ. πάνω από τα νούμερα που είχαμε δει στο αντίστοιχο χειροκίνητου T-Cross. Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε λογική κατανάλωση από ένα μηχανικό σύνολο, που δεν έχει καμία μορφής εξηλεκτρισμού.

 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI 116 PS DSG
Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας: Πιο σβέλτο από το χειροκίνητο, χωρίς σημαντική επιβάρυνση της κατανάλωσης
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ανεση, ευκολία και πιο ήσυχο ταξίδι
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
BASILIADES THS BROXHS