ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σύγχρονο και εργονομικά άψογο είναι το εσωτερικό του T-Roc. Παραφωνία τα σκληρά πλαστικά, αλλά η ποιότητα σε γενικές γραμμές είναι προσεγμένη και η κατασκευή στιβαρή.

Στην ψηφιακή οθόνη ανάμεσα στα όργανα υπάρχει ένδειξη για την λειτουργία με 2 κυλίνδρους.

Στάνταρ η 8 ιντσών οθόνη και ο κλιματισμός.

Στάνταρ η 8 ιντσών οθόνη και ο κλιματισμός.

Ανετοι χώροι για τους πίσω επιβάτες.

Στα 445 λτ. ορίζεται ο χώρος αποσκευών.

Εσωτερικό: Γεροδεμένο & μοντέρνο, αλλά τα σκληρά πλαστικά ξενίζουν

206.781 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2019)

Καμία αλλαγή στην καμπίνα σε σχέση με την πιο «ταπεινή» έκδοση των 1.000 κ.εκ. με τον μοντέρνο και καλαίσθητο διάκοσμο να προέρχεται σχεδόν αυτούσιος από το νέο Polo. Όλα τα λεφτά είναι η (στάνταρ) μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, που νοητά δείχνει να αποτελεί συνέχεια του πίνακα οργάνων. Η λειτουργικότητα και η εργονομία είναι υψηλού επιπέδου, ενώ η θέση οδήγησης είναι ουσιαστικά αψεγάδιαστη. Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τις εντυπώσεις, που αφήνει η αποκλειστική εφαρμογή σκληρών πλαστικών στο ταμπλό με δεδομένη και την τιμή του συνόλου. Σε τελική ανάλυση πάντως η καμπίνα του «καλού» T-Roc ικανοποιεί με την συναρμολόγηση και το καλό φινίρισμα που παρουσιάζει.

Χωροταξικά τα πράγματα στην καμπίνα είναι παραπάνω από ικανοποιητικά με τον «αέρα» τόσο για τα πόδια όσο και τα κεφάλια των πίσω επιβατών να  είναι επαρκής ακόμα και για άτομα άνω του μέσου ύψους. Από τις μεγάλες διαστάσεις του T-Roc περισσότερο ωφελημένος δείχνει ο χώρος αποσκευών μιας και με 445 λτ. είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
AVON VS LINGLONG