Τα 150 άλογα της συγκεκριμένης έκδοσης του T-Roc προέρχονται από τον 4κύλινδρο, εντελώς αλουμινένιο, 1,5 TSI EVO κινητήρα, που φυσικά διαθέτει turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Με το καλημέρα διαπιστώνεις την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, ωστόσο χαμηλά τον περιμένεις πιο «γεμάτο» από ότι είναι με την καλή του απόδοση να εμφανίζεται κοντά στις 2.000 σ.α.λ. Σαφώς πιο «ζωντανός» από τον 1.000άρι (κάτι που φαίνεται και στο χαρτί των αποτυπωμένων μετρήσεων επιδόσεων με 9,0 έναντι 10,6 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, 9,5 έναντι 11,5 δλ για τα 80-120 με 5η και 12,6 έναντι 15,9 δλ με 6η), ο κινητήρας αυτός έχει και το πλεονέκτημα της δυνατότητας λειτουργίας με 2 μόνο κυλίνδρους (η σχετική απενεργοποίηση/ενεργοποίηση γίνεται ανεπαίσθητα και σε χιλιοστά του δλ.) όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Έτσι η μέση κατανάλωση δεν είναι σημαντικά επιβαρυμένη σε σχέση με το 1.000άρι (7,6 έναντι 6,8 λτ./100 χλμ.). Σε αυτό βοηθά και το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο, που έχει έναν καθόλα θετικό επιλογέα.
....Δυσκολο το εργο του μοντελου της VW, αφου εχει να ανταγωνιστει αξιολογα μοντελα οπως το Vitara, το Kona, to Kaptur, το νεο Juke κλπ, και μαλιστα σε πολυ καλυτερες τιμες. Αληθεια, τι γινεται με τις τιμες του νεου Juke? Εχουν ανακοινωθει?
Εν τέλει, απο τις περιγραφές του Autotriti έχει παρουσιασθεί το αυτοκίνητο (T-Roc) ως άψογο, ως πολύ καλή επιλογή κλπ κλπ...κανένας ψόγος, καμία έστω μικρή αρνητική τοποθέτηση...'Οπως π.χ. τα περι cangarooing (κινητήρας TSI 1,5) και περί προβληματικής λειτουργίας αυτόματου κιβωτίου (DSG 7)...Νομίζω ότι επιβάλλεται απο το κύρος και τη σοβαρότητα του Autotriti να υπάρχει περισσότερη αντικειμενικότητα στις περιγραφές και εν γένει τοποθετήσεις - απόψεις....
....Δυσκολο το εργο του μοντελου της VW, αφου εχει να ανταγωνιστει αξιολογα μοντελα οπως το Vitara, το Kona, to Kaptur, το νεο Juke κλπ, και μαλιστα σε πολυ καλυτερες τιμες. Αληθεια, τι γινεται με τις τιμες του νεου Juke? Εχουν ανακοινωθει?
Απάντηση: Δεν έχουν ανακοινωθεί προς το παρόν αλλά αναμένονται μέσα στο επόμενο διάστημα.
Εν τέλει, απο τις περιγραφές του Autotriti έχει παρουσιασθεί το αυτοκίνητο (T-Roc) ως άψογο, ως πολύ καλή επιλογή κλπ κλπ...κανένας ψόγος, καμία έστω μικρή αρνητική τοποθέτηση...'Οπως π.χ. τα περι cangarooing (κινητήρας TSI 1,5) και περί προβληματικής λειτουργίας αυτόματου κιβωτίου (DSG 7)...Νομίζω ότι επιβάλλεται απο το κύρος και τη σοβαρότητα του Autotriti να υπάρχει περισσότερη αντικειμενικότητα στις περιγραφές και εν γένει τοποθετήσεις - απόψεις....
Όντως τί παίζει με το kangarooing? Σας έχει δώσει επίσημη πειστική απάντηση το group ή πάει να το "πνίξει" όπως το dieselgate?