What is new
- 1,5 TSI με 150 ίππους
- Καίει 7,6 λτ./100 χλμ.
- Τιμή 24.950 ευρώ
Ήταν λογικό και επόμενο για τη VW να παρουσιάσει τη δική της πρόταση στην κατηγορία των compact crossover, που έχει αποδειχθεί η νέα τρέλα των κατασκευαστών. Έτσι εγένετο το T-Roc, το οποίο με μήκος στα 4.234 χλστ. είναι ελαφρώς μικρότερο από το Golf και έτσι τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Όπως είχαμε διαπιστώσει και στη δοκιμή της βασικής βενζινοκίνητης έκδοσης 1,0 TSI 116 PS, το T-Roc ξεφεύγει από τα συγκρατημένα αισθητικά στερεότυπα της VW διαθέτοντας μια αρκετά… ροκ εμφάνιση, η οποία ενσωματώνει ωραίες περιφερειακές λεπτομέρειες όπως η μάσκα, τα εμπρός και πίσω φώτα, ενώ παίζει πιο «έντεχνα» με την εξατομίκευση, τις διχρωμίες και την αντίθεση ανάμεσα σε οροφή και αμάξωμα. Σήμερα, στη δοκιμή της πιο… πικάντικης έκδοσης με τα 150 άλογα από τον 1,5 TSI EVO κινητήρα, η άποψή μας για την ξεχωριστή σχεδίαση του T-Roc ενισχύεται με τις δυο εκδόσεις να μη διαφέρουν ουσιαστικά σε τίποτα σχετικά με την εμφάνιση.
Με 24.950 ευρώ
Το VW T-Roc δεν είναι φθηνό. Κάθε άλλο θα λέγαμε, αφού εκτός από πλευράς μεγέθους τοποθετείται στην κατηγορία και από πλευράς τιμής. Η βασική έκδοση με τον «καλό» 1,5 TSI EVO κινητήρα των 150 ίππων είναι η Advance (στο 1,0 ΤSI είναι η Discover) και κοστίζει 24.950 ευρώ (+900 ευρώ για ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7). Σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού με τον 1,0 ΤSI η διαφορά είναι 2.700 ευρώ. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, κλιματισμός, Park Pilot, προσαρμοζόμενο cruise control, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα επιτήρησης με αυτόματο φρενάρισμα και όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες. Η ακόμη πιο πλούσια έκδοση εξοπλισμού Experience κοστίζει 25.850 ευρώ (+1.200 για DSG7).
....Δυσκολο το εργο του μοντελου της VW, αφου εχει να ανταγωνιστει αξιολογα μοντελα οπως το Vitara, το Kona, to Kaptur, το νεο Juke κλπ, και μαλιστα σε πολυ καλυτερες τιμες. Αληθεια, τι γινεται με τις τιμες του νεου Juke? Εχουν ανακοινωθει?
Εν τέλει, απο τις περιγραφές του Autotriti έχει παρουσιασθεί το αυτοκίνητο (T-Roc) ως άψογο, ως πολύ καλή επιλογή κλπ κλπ...κανένας ψόγος, καμία έστω μικρή αρνητική τοποθέτηση...'Οπως π.χ. τα περι cangarooing (κινητήρας TSI 1,5) και περί προβληματικής λειτουργίας αυτόματου κιβωτίου (DSG 7)...Νομίζω ότι επιβάλλεται απο το κύρος και τη σοβαρότητα του Autotriti να υπάρχει περισσότερη αντικειμενικότητα στις περιγραφές και εν γένει τοποθετήσεις - απόψεις....
....Δυσκολο το εργο του μοντελου της VW, αφου εχει να ανταγωνιστει αξιολογα μοντελα οπως το Vitara, το Kona, to Kaptur, το νεο Juke κλπ, και μαλιστα σε πολυ καλυτερες τιμες. Αληθεια, τι γινεται με τις τιμες του νεου Juke? Εχουν ανακοινωθει?
Απάντηση: Δεν έχουν ανακοινωθεί προς το παρόν αλλά αναμένονται μέσα στο επόμενο διάστημα.
Εν τέλει, απο τις περιγραφές του Autotriti έχει παρουσιασθεί το αυτοκίνητο (T-Roc) ως άψογο, ως πολύ καλή επιλογή κλπ κλπ...κανένας ψόγος, καμία έστω μικρή αρνητική τοποθέτηση...'Οπως π.χ. τα περι cangarooing (κινητήρας TSI 1,5) και περί προβληματικής λειτουργίας αυτόματου κιβωτίου (DSG 7)...Νομίζω ότι επιβάλλεται απο το κύρος και τη σοβαρότητα του Autotriti να υπάρχει περισσότερη αντικειμενικότητα στις περιγραφές και εν γένει τοποθετήσεις - απόψεις....
Όντως τί παίζει με το kangarooing? Σας έχει δώσει επίσημη πειστική απάντηση το group ή πάει να το "πνίξει" όπως το dieselgate?