ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμάζουμε το νέο VW T-Roc με τον 1.500άρη TSI Evo κινητήρα ισχύος 150 ίππων, ο οποίος δείχνει να του ταιριάζει γάντι.

Το T-Roc καταφέρνει να δείχνει από την αρχή πως ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στην άνεση και την ευχάριστη αίσθηση.

Zoom τις λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του Volkswagen T-Roc.

Zoom τις λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του Volkswagen T-Roc.

Zoom τις λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του Volkswagen T-Roc.

Zoom τις λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του Volkswagen T-Roc.

Δοκιμή: VW T-Roc με 150 άλογα

206.777 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2019)

H έκδοση βενζίνης του T-Roc με τα 150 άλογα δίνει τη δυνατότητα στο μοντέρνο crossover της VW να παίζει πιο… rock ρυθμό.


What is new
- 1,5 TSI με 150 ίππους
- Καίει 7,6 λτ./100 χλμ.
- Τιμή 24.950 ευρώ

Ήταν λογικό και επόμενο για τη VW να παρουσιάσει  τη δική της πρόταση στην κατηγορία των compact crossover, που έχει αποδειχθεί η νέα τρέλα των κατασκευαστών.  Έτσι εγένετο το T-Roc, το οποίο με μήκος στα 4.234 χλστ. είναι ελαφρώς μικρότερο από το Golf και έτσι τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Όπως είχαμε διαπιστώσει και στη δοκιμή της βασικής βενζινοκίνητης έκδοσης 1,0 TSI 116 PS,  το T-Roc ξεφεύγει από τα συγκρατημένα αισθητικά στερεότυπα της VW διαθέτοντας μια αρκετά… ροκ εμφάνιση, η οποία ενσωματώνει ωραίες περιφερειακές λεπτομέρειες όπως η μάσκα, τα εμπρός και πίσω φώτα, ενώ παίζει πιο «έντεχνα» με την εξατομίκευση, τις διχρωμίες και την αντίθεση ανάμεσα σε οροφή και  αμάξωμα. Σήμερα, στη δοκιμή της πιο… πικάντικης έκδοσης με τα 150 άλογα από τον 1,5 TSI EVO κινητήρα, η άποψή μας για την ξεχωριστή σχεδίαση του T-Roc ενισχύεται με τις δυο εκδόσεις να μη διαφέρουν ουσιαστικά σε τίποτα σχετικά με την εμφάνιση.

Με 24.950 ευρώ
Το VW T-Roc δεν είναι φθηνό. Κάθε άλλο θα λέγαμε, αφού εκτός από πλευράς μεγέθους τοποθετείται στην κατηγορία και από πλευράς τιμής. Η βασική έκδοση με τον «καλό» 1,5 TSI EVO κινητήρα των 150 ίππων είναι η Advance (στο 1,0 ΤSI είναι η Discover) και κοστίζει 24.950 ευρώ (+900 ευρώ για ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7). Σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού με τον 1,0 ΤSI η διαφορά είναι 2.700 ευρώ. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών,  κλιματισμός, Park Pilot, προσαρμοζόμενο cruise control, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα επιτήρησης με αυτόματο φρενάρισμα και όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες. Η ακόμη πιο πλούσια έκδοση εξοπλισμού Experience κοστίζει 25.850 ευρώ (+1.200 για DSG7).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEUGEOT
BRIDGESTONE ODHGOS ELASTIKON