ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
77.815 Επισκέψεις στο άρθρο (11/8/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά VW Tiguan 1,5 eTSI 150 PS DSG7
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, mhev 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.500
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,7
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,2
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 210
Βάρος (κιλά)* 1.616
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 6,2
Μέση δοκιμής 8,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 141
Ρεζερβουάρ (λτ.) 55
*&&&&εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός - τιμή VW Tiguan 1,5 eTSI 150 PS DSG7
ESP *
Αυτόματο φρενάρισμα *
Αερόσακοι 9
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος 3ζωνικός)
Ηχοσύστημα/οθόνη */έγχρωμη αφής 12,9''
Ψηφιακός Πίνακας οργάνων *(10 ιντσών)
Κάμερα όπισθεν *
Cruise control * (Adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * 17 ιντσών
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχανικών μερών 4 χρόνια (ή 80.000 χλμ. για τα 2 τελευταία)
Έκδοση Life
Σημερινή τιμή  
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι VW Tiguan 1,5 eTSI 150 PS DSG7
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,1
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.584/1.575
Στροφές τιμονιού 2,0
Κύκλος στροφής (μ.) 11,7
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα db) 65,4/67,8
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 225/40 R20
Μάρκα-μοντέλο ελαστικών Continental ContiSportContact 5
Διαστάσεις (χλστ.)* VW Tiguan
Κεφάλι οδηγού 145
Κεφάλι πίσω 85
Πλάτος εμπρός 1.440
Πλάτος πίσω 1.410
Πόδια πίσω 240
Χώρος αποσκευών (λτ.) 652
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.539x1.842x1.658
Μεταξόνιο 2.677
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο VW Tiguan | Αυτόματο, ήπια υβριδικό με 150 άλογα
Σελίδα 2Το Tiguan «σκότωσε» την X1;
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: Top ποιότητα, τεχνητή νοημοσύνη και «άπλα» για επιβάτες και αποσκευές
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Περισσότερο «νεύρο» καίγοντας έως και 3 λίτρα λιγότερα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης, άνεση και δυνατό κράτημα
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Hyundai
SEAT