Στο εσωτερικό του νέου T-Cross, το σκηνικό είναι λίγο πολύ γνωστό από τα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου και δη τα Polo και T-Roc. Να είμαστε ειλικρινείς, βέβαια, δεν είναι copy – paste κάποιου από τα δύο, ενώ εισάγονται και νέα στοιχεία.
Συγκεκριμένα, προσέξτε το τιμόνι και τα χειριστήριά του, τα οποία τα συναντούμε πρώτη φορά σε μοντέλο της Volkswagen. Μας αρέσουν σε σχεδίαση, ενώ είναι και εργονομικά στα δάκτυλα, αν και να είμαστε ειλικρινείς, όχι πως χρειαζόντουσαν αλλαγή. Αυτά των T-Roc, Polo, Golf μια χαρά είναι. Επίσης, νέος για τη VW είναι και ο επιλογέας ταχυτήτων, στοιχείο επίσης ελάσσονος σημασίας.
Ας αφήσουμε όμως τις λεπτομέρειες και ας περάσουμε στη γενικότερη αίσθηση που σου αφήνει η καμπίνα. Το ταμπλό, λοιπόν, του νέου T-Cross είναι μοντέρνο σε σχεδίαση και εργονομικό στην πράξη. Φυσικά την παράσταση κλέβουν οι δύο μεγάλες οθόνες, η πρώτη (8 ιντσών) μπροστά από τον οδηγό ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η δεύτερη στην κεντρική κονσόλα. Η εργονομία είναι εξαιρετική καθώς βρίσκεις τα πάντα αμέσως, ενώ έχεις χώρο να ακουμπήσεις μικροπράγματα της καθημερινότητας.
Η συναρμογή είναι επίσης πολύ καλή, στα υψηλά στάνταρ της VW , ενώ και η ποιότητα των υλικών απλά ικανοποιεί. Δεν είναι αντίστοιχη του T-Roc, ούτε του Polo, από κάπου όμως έπρεπε -προφανώς και δικαιολογημένα- να γίνει εξοικονόμηση χρημάτων. Μαλακό υλικό δεν θα βρείτε πουθενά, όμως τα πλαστικά είναι ωραία και ξεγελάνε στην όψη…
XCEED κλασης ανωτερο σε ολους τους τομεις πατημα κρατημα κινητηρας εγγυηση (ΚΟΝΑ , CAPTUR )....
Πολύ ωραίο SUV μπράβο στη VOLKSWAGEN , ξέρει τα γούστα των ευρωπαίων όπως και με το T rock ή το Τiguan.
Το Seat Arona στα δικά μου μάτια, θαρρώ πως είναι πιο όμορφο.