Ααα, αυτά τα Volkswagen έχουν το δικό τους οδηγικό τρόπο να τα κάνουν όλα καλά. Και το T-Cross δεν αποτελεί εξαίρεση. Ευτυχώς. Θα τολμήσουμε, δηλαδή, να πούμε με λίγη υπερβολή, πως… «αν κλείσεις τα μάτια» και βρεθείς πίσω από το τιμόνι του, θα δυσκολευτείς να πεις αμέσως σε ποιο μοντέλο βρίσκεσαι, αλλά σίγουρα θα πεις σε κάποιο Volkswagen.
Στην προκειμένη περίπτωση τώρα, το T-Cross είναι ένα ευέλικτο και εύκολο αυτοκίνητο μέσα στην πόλη, αποτελεσματικό στα στροφιλίκια και άνετο στην εθνική, όσο βέβαια το επιτρέπει ο άνευρος κινητήρας των 95 ίππων. Ο κύκλος στροφής είναι στα 10,6 μέτρα, οι διαστάσεις compact, ενώ κάθεσαι και ψηλά και άρα δεν δυσκολεύεσαι στην πόλη. Εκτός αυτής, στον αυτοκινητόδρομο, ταξιδεύεις με άνεση, γιατί είναι ευθύβολο, δεν ακούς έντονους θορύβους στα 120-140 χλμ./ώρα, και η ανάρτησή του είναι αποτελεσματική, δηλαδή δεν έχει πλεύσεις, ούτε όμως και είναι σφικτή. Αυτό, βέβαια, θα το ανακαλύψεις γρηγορότερα και στο επαρχιακό δίκτυο, μιας και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι πολύ λιγότερες από ό,τι περιμένεις, χωρίς η ανάρτηση να κοπανά ή να φέρνει μέσα όλες τις λακκούβες. Ok, κάποιες φορές δείχνει ότι έχει μικρότερη διαδρομή από όσο φαντάζεσαι για ένα αυτοκίνητο με 184 χλστ. από το έδαφος, μιας το max bound-rebound έρχεται σε στιγμές που δεν το αναμένεις, όμως κατά τα άλλα, σου επιτρέπει να κινηθείς γρήγορα, ενώ παράλληλα η όποια υποστροφή εμφανίζεται υπό αρκετή πίεση, διορθώνεται εύκολα.
Αρωγός τέλος στην όλη θετική εικόνα είναι και το τιμόνι με την αίσθηση και πληροφόρησή του, ενώ κανένα παράπονο δεν θα εκφράσουμε και για τα φρένα, αφού παρά τα πίσω ταμπούρα χρειαστήκαμε για το 100-0 χλμ./ώρα 37,4 μέτρα.
XCEED κλασης ανωτερο σε ολους τους τομεις πατημα κρατημα κινητηρας εγγυηση (ΚΟΝΑ , CAPTUR )....
Πολύ ωραίο SUV μπράβο στη VOLKSWAGEN , ξέρει τα γούστα των ευρωπαίων όπως και με το T rock ή το Τiguan.
Το Seat Arona στα δικά μου μάτια, θαρρώ πως είναι πιο όμορφο.