To XC40 Recharge έρχεται με 408 ηλεκτρικά άλογα, αλλά μικρή πραγματική αυτονομία, για να γίνει είναι η πρόταση της Volvo στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV που γύρισαν την πλάτη στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Οι αναλογίες του ηλεκτρικού XC40 είναι ίδιες με αυτές των εκδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά υπάρχουν χαρακτηριστικές λεπτομέρειες που καθιστούν ξεκάθαρη την ηλεκτρική του φύση.
Το XC40 Recharge είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV μοντέλο της Volvo. Όπως είναι φυσικό «πατάει» πάνω στο συμβατικό μοντέλο κάτι που φαίνεται με την πρώτη ματιά. Η σχεδίαση ελάχιστα διαφέρει από εκείνη των εκδόσεων με θερμικά μοτέρ με πιο χαρακτηριστική διαφορά την κλειστή μάσκα και την απουσία αεραγωγών. Ειδικής σχεδίασης είναι και οι τροχοί αλουμινίου. Το XC40 Recharge είναι διαθέσιμο μόνο σε μία έκδοση μπαταρίας 78 kWh. Διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες (ένα σε κάθε άξονα) που συνδυαστικά αποδίδουν 408 άλογα και 660 Nm. H Volvo υπόσχεται έως 418 χλμ. αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση. Ο χρόνος της τελευταίας εξαρτάται φυσικά από τον τρόπο. Ο πιο αργός είναι βέβαια αυτός σε απλή οικιακή πρίζα, που ξεπερνά τις 40 ώρες και που σε μια ολονύκτια φόρτιση δεν προσφέρει πάνω από 100 χλμ. αυτονομίας. Ωστόσο, ο στάνταρ υγρόψυκτος on-board φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος μπορεί να υποστηρίξει Wallbox μέχρι και 11 kW, κάτι που σημαίνει πλήρη φόρτιση σε 8 ώρες (12 ώρες σε 7,4 kW). Φυσικά υπάρχει και συμβατότητα με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος έως 150 kW, κάτι που ισοδυναμεί με πλήρωση από το 10% στο 80% σε 40 λεπτά της ώρας.
Και πόσο κοστίζει; Το Volvo XC40 Recharge είναι διαθέσιμοo στη βασική έκδοση Plus και στην πιο πλούσια Pro. H πρώτη κοστίζει 58.020 ευρώ (52.019 με κρατική επιδότηση), ενώ η έκδοση Pro που μεταξύ άλλων διαθέτει και ηχοσύστημα Harman-Kardon κοστίζει 61.988 ευρώ (55.987 ευρώ με την κρατική επιδότηση).