Minimal και ποιοτικό είναι στο εσωτερικό του Volvo XC40 Recharge με τον high-tech διάκοσμο και τα συστήματα να συνάδουν με το φουτουριστικό του προφίλ. Στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων 12 ιντσών. Αν δεν υπάρχει σχετική σύνδεση δεν προσφέρεται υποστήριξη κάτι που σημαίνει πως ούτε οι χάρτες, ούτε ο βοηθός της Google είναι διαθέσιμα στην κεντρική οθόνη.
Εσωτερικό-Χώροι & Κινητήρας
12.623 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2021)
Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο και πρακτικό
¶νετοι χώροι για τους επιβάτες, ικανοποιητικός ο χώρος αποσκευών των 413 λτ. Υπάρχουν και έξτρα 31 λτ. κάτω από το μπροστινό καπό.
Στο καλοφτιαγμένο και minimal ταμπλό την παράσταση κλέβουν οι 2 ψηφιακές οθόνες. Η μία, 12 ιντσών, παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων και είναι σε μεγάλο βαθμό διαμορφούμενη από τα χειριστήρια στο τιμόνι. Η άλλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό είναι 9 ιντσών, θυμίζει tablet και δείχνει ίδια με αυτή των άλλων XC40. Ωστόσο το λογισμικό, που εξελίχθηκε από τη Google, είναι διαφορετικό και αν δεν υπάρχει σχετική σύνδεση δεν προσφέρεται υποστήριξη κάτι που σημαίνει πως ούτε οι χάρτες, ούτε ο βοηθός της Google είναι διαθέσιμα Γενικά η χρήση της οθόνης δεν είναι και ιδιαίτερα φιλική για τον μη μυημένο, ενώ οι περισσότερες επιλογές και ρυθμίσεις γίνονται με το αυτοκίνητο σε στάση.
Από την άλλη, η καμπίνα είναι πρακτική με αρκετές φανερές και κρυφές θήκες, ενώ οι χώροι είναι αρκετοί για την άνετη μεταφορά 4 ή και 5 ακόμα υψηλών ενηλίκων. Τo πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 413 λίτρων, ενώ υπάρχει και μπροστά ένα χώρος φόρτωσης των 31 λίτρων, όπου μπορεί να βολέψει κανείς τα καλώδια φόρτισης.
Κινητήρας-Αυτονομία: Εκρηκτικές επιδόσεις, μέτρια αυτονομία To ηλεκτρικό XC40 διαθέτει 2ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 408 άλογα με 660 Nm ροπής και η Volvo υπόσχεται σχεδόν 420 χλμ. αυτονομίας με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας. Στην πράξη τα πράγματα δεν είναι τόσο ευχάριστα, αφού η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι «τσιμπημένη» σε σχέση με τον ανταγωνισμό: Με 26,5-28,5 kWh/100 χλμ. η πραγματική αυτονομία του XC40 Recharge είναι γύρω στα 350 χλμ.. Από την άλλη, οι επιδόσεις του είναι απλά εκρηκτικές: 0-100 σε μόλις 4,9 δλ., 80-120 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ, 30-80 χλμ./ώρα σε 2,3 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά πολύ πιο πάνω από τον ανταγωνισμό, στα 180 χλμ./ώρα.