ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι συγκρατημένη και σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους, το XC40 Recharge προσφέρει αίσθηση που κρύβει πολύ καλά το ζύγι των 2.188 κιλών.

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

12.622 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2021)

Στην πράξη: Με τη σκέψη στην αυτονομία

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »

Μπαίνοντας στο XC40 Recharge κάθεσαι σχετικά ψηλά, αλλά βολεύεσαι μια χαρά στα καθίσματα, που είναι ευχάριστα μιας και συνδυάζουν τη σωστή στήριξη με την άνεση. Το καλό είναι πως για να ξεκινήσεις δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα άλλο από το επιλέξεις D στο κιβώτιο μιας σχέσης: Ένας αισθητήρας στην βάση του καθίσματος οδηγού αναγνωρίζει την παρουσία του και έτσι τα μοτέρ είναι σε ετοιμότητα.

Με 408 ίππους και 660 Nm από το… μηδέν, το «μπαμ» των επιταχύνσεων είναι σοκαριστικό, αν φυτέψεις το πεντάλ του «γκαζιού» στο πάτωμα. Από εκεί και πέρα το ηλεκτρικό XC40, αν και βαρύ (2.188 κιλά) καταφέρνει να κρύψει το βάρος του με έξυπνο τρόπο. Πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να καταφέρεις να ταράξεις την ουδέτερη συμπεριφορά, για την οποία βοηθά πολύ η τετρακίνηση, αλλά και τα καλά -για ηλεκτρικό αυτοκίνητο- φρένα.

Η ανάρτηση διαχειρίζεται πολύ καλά το βάρος προσφέροντας μια ευπρόσδεκτη ισορροπία στην άνεση και στη δυναμική συμπεριφορά ειδικά στη λειτουργία Sport, που κάνει πιο πειστικό και το τιμόνι. Στο ταξίδι, σίγουρα θα θέλαμε λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο, αλλά και πιο ήσυχη κύλιση από τους (έξτρα) 20άρηδες τροχούς, αλλά σε γενικές γραμμές το ηλεκτρικό SUV της Volvo σε κρατάει ατσαλάκωτο. Αν βέβαια πιέσεις το γκάζι η αυτονομία πέφτει δραματικά και χρειάζεται σωστός προγραμματισμός για να μην αγχωθείς πως θα μείνεις.

Στην πόλη το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας και τα χιλιόμετρα της αυτονομίας πέφτουν σαφώς πιο αργά και το άγχος είναι πολύ μικρότερο. Ένα ακόμη καλό είναι η ευκολία χρήσης του XC40 Recharge και μάλιστα με το ένα πεντάλ, αφού μόλις σηκώνεις το πόδι από το δεξί πεντάλ το αυτοκίνητο επιβραδύνει σταδιακά μέχρι να σταματήσει. Ο σχετικός βαθμός επιβράδυνσης είναι ρυθμιζόμενος.

Τέλος, για όσους το αποφασίσουν, τα 176 χλστ. από το έδαφος, η τετρακίνηση και το ειδικό πρόγραμμα λειτουργίας με ταχύτητα κάτω από 40 χλμ./ώρα, αποτελούν πολύτιμους συμμάχους για αξιοπρεπή κίνηση σε δρόμους με δύσκολο ανάγλυφο.
 
Η γνώμη μας
+ Εικόνα, εκρηκτικές επιδόσεις, ευκολία χρήσης, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών
- Bάρος, χρόνοι φόρτισης, θόρυβος κύλισης, πραγματική αυτονομία, τιμή


Η Volvo θεωρεί πως η αγορά χρειάζεται ένα σοκαριστικά γρήγορο ηλεκτρικό SUV, όπως το XC40 Recharge. Η αλήθεια είναι πως θα το θέλαμε πιο ισορροπημένο, ειδικά με δεδομένη τη μικρή αυτονομία που σε αγχώνει όταν δικαίως παρασυρθείς από το ρυθμό των 408 ίππων.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »

Mercedes
CENNTRO AVANTIER