Κινητήρας: Οικογενειακή υπόθεση ο 1.500άρης των 156 ίππων
133.139 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2018)
Ο κινητήρας του ΧC40 είναι τρικύλινδρος, αποδίδει 156 ίππους και 265 Νm ροπής στις 1.850 σ.α.λ.. Το σημαντικό είναι ότι αυτό το μοτέρ έχει εξελιχτεί από την ίδια τη Volvo. Eίναι μια in-house δουλειά, η οποία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα και τις υβριδικές εφαρμογές που τόσο αρέσουν εσχάτως στη Volvo. Θα τον δούμε δηλαδή και με κάποιον ηλεκτρικό συνεργάτη δίπλα του. Στην πράξη ακούγεται αρκετά, όχι τόσο λόγω θορύβου, όσο με τα έντονα ξεφυσήματα που κάνει στις χαμηλές στροφές και στο άφημα του γκαζιού. Το πηγαίνει πολύ καλά πάντως το αυτοκίνητο, δίνει αέρινη αίσθηση μόλις ξεπεράσει μια αρχική υστέρηση και πλησιάσει τις 2.000 σ.α.λ. και όλα αυτά σε ένα αμάξωμα που ξεκινά από 1.568 κιλά όπως ανακοινώνει η εταιρεία. Η συνεργασία με το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι πολύ καλή και πετυχαίνει σχετικά εύκολα το σπαγγάτο ανάμεσα στις καλές επιδόσεις και τη συγκρατημένη κατανάλωση. Η τελευταία πάντως θέλει κάποια εγρήγορση από πλευράς οδηγού καθώς μπορεί να ξεφύγει σχετικά εύκολα. Η δική μας μέτρηση έφερε μέση τιμή γύρω στα 9.9 λτ./100 χλμ.. Υπάρχει πάντως και λειτουργία Eco στα προγράμματα οδήγησης που αμβλύνει λίγο την οξύτητα της λειτουργίας του συνόλου και το κάνει πιο «λιτοδίαιτο». Αργότερα θα έρθει και έκδοση με αυτόματο σαζμάν, το γνωστό των οκτώ σχέσεων.
Κάτοχος ενος νέου volvo xc40. Μήπως η volvo θα έπρεπε να δώσει κάποιες επίσημες εξηγήσεις σχετικά με την θραύση κάποιων από τα πλαστικά μέρη του νέου της μοντέλου; Το έχω εδώ και τρεις μήνες και ήδη έχω να αναφέρω δύο επεισόδια...χωρίς να λάβω τις ανάλογες εξηγήσεις...για τα καθίσματα που τρίζουν επίσης;
Κάτοχος ενος νέου volvo xc40. Μήπως η volvo θα έπρεπε να δώσει κάποιες επίσημες εξηγήσεις σχετικά με την θραύση κάποιων από τα πλαστικά μέρη του νέου της μοντέλου; Το έχω εδώ και τρεις μήνες και ήδη έχω να αναφέρω δύο επεισόδια...χωρίς να λάβω τις ανάλογες εξηγήσεις...για τα καθίσματα που τρίζουν επίσης;