Σχεδόν ανεβαίνεις στο εσωτερικό και καταλαβαίνεις ότι το κάθισμα είναι ψηλό. Εξάλλου όλο το αυτοκίνητο απέχει 211 χλστ. από το έδαφος, απόσταση αρκετά υψηλή. Ρυθμίζεται ωραία η πλάτη όμως και φτιάχνεις καλή θέση οδήγησης, ενώ δε γδέρνεις το χέρι σου ή το ρολόι σου ψάχνοντας το ρουμπινέτο που φτιάχνει την πλάτη, αποτέλεσμα της μεγάλης απόστασης στην οποία βρίσκεται η μεσαία κολώνα, όπως είπαμε και στην ενότητα των χώρων. Περιέργως δε, η εύρωστη τρίτη κολόνα δεν ενοχλεί την ορατότητα.
Αυτό που ξεχωρίζει κατευθείαν είναι η ποιότητα κύλισης. Είναι πολύ υψηλού επιπέδου για την κλάση και ο δρόμος σχεδόν δεν ακούγεται. Τα ελαστικά των 18 ιντσών είναι στο όριο να θεωρηθούν ενοχλητικά για την ελληνική άσφαλτο αλλά τελικά δεν επηρεάζουν το επίπεδο της άνεσης. Αυτό οφείλεται κυρίως στην πολύ ισορροπημένη ρύθμιση που έχει η ανάρτηση: αρκετά μαλακή και ελάχιστα νευρική πάνω από ανωμαλίες. Είναι σαφές λοιπόν από τις πρώτες βόλτες ότι το XC40 έχει στόχο να σε βγάλει ατσαλάκωτο ακόμα και από μεγάλο ταξίδι ενώ οι καθημερινές μετακινήσεις γίνονται ένα ήσυχο παιχνιδάκι.
Όταν οι ρυθμοί ανέβουν, η εξέλιξη ορίζεται κυρίως από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και το πολύ μαλακό και ελαφρύ τιμόνι. Το σύστημα διεύθυνσης δεν έχει πολλές στροφές από άκρη σε άκρη, η ρύθμιση Dynamic στα προγράμματα οδήγησης σφίγγει λίγο την απόκριση αλλά και πάλι χωρίς κάποια θεαματική μεταστροφή. Υπό πίεση το XC40 Τ3 θα γείρει, όχι ενοχλητικά και ίσως λίγο λιγότερο από ότι περιμένεις με βάση τις αρχικές εντυπώσεις. Το κράτημα πάντως είναι πολύ αξιόλογο και όσο κι αν λείπει ο σπορτίφ χαρακτήρας ο οδηγός δε θα νιώσει να του λείπει αυτοπεποίθηση. Καταλαβαίνει κανείς βέβαια γρήγορα ότι δεν υπάρχει λόγος για έξτρα πίεση σε δρόμο με στροφές κάτι που θα ενισχύσει την τάση για υποστροφή. Έρχονται και κάποιες στιγμιαίες επεμβάσεις, του ψύχραιμου γενικά, ESP, να σου το τονίσουν αυτό. Τα φρένα (με πραγματικά μεγάλους δίσκους εμπρός) παρέχουν πολύ καλή αίσθηση η οποία «καθρεφτίστηκε» και στο χώρο των μετρήσεων. Θετικές οι εντυπώσεις και από τον επιλογέα του χειροκίνητου κιβωτίου, κι εδώ όμως χωρίς σπορτίφ προεκτάσεις.
Κάτοχος ενος νέου volvo xc40. Μήπως η volvo θα έπρεπε να δώσει κάποιες επίσημες εξηγήσεις σχετικά με την θραύση κάποιων από τα πλαστικά μέρη του νέου της μοντέλου; Το έχω εδώ και τρεις μήνες και ήδη έχω να αναφέρω δύο επεισόδια...χωρίς να λάβω τις ανάλογες εξηγήσεις...για τα καθίσματα που τρίζουν επίσης;
Κάτοχος ενος νέου volvo xc40. Μήπως η volvo θα έπρεπε να δώσει κάποιες επίσημες εξηγήσεις σχετικά με την θραύση κάποιων από τα πλαστικά μέρη του νέου της μοντέλου; Το έχω εδώ και τρεις μήνες και ήδη έχω να αναφέρω δύο επεισόδια...χωρίς να λάβω τις ανάλογες εξηγήσεις...για τα καθίσματα που τρίζουν επίσης;