Η εξωτερική φόρμα του XC40 με το ύψος να φτάνει τα 1.652 χλστ. σε προϊδεάζει για κάτι πολύ θετικό χωροταξικά. Οι μετρήσεις μας επιβεβαίωσαν την αίσθηση αυτή, η οποία σε νούμερα μεταφράζεται σε σχεδόν πέντε πόντους ελεύθερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω όταν αναφερόμαστε στο μέσο ανάστημα. Το γενναιόδωρο μεταξόνιο των 2.702 χλστ. παρέχει έναν εξίσου θετικό χώρο για τα πόδια, ο οποίος θα καλύψει ακόμα και πιο ανεπτυγμένους σωματικά επιβάτες. Σε ό,τι αφορά το πλάτος η κατάσταση είναι λίγο ιδιόμορφη. Η μέτρηση δείχνει ένα υψηλό νούμερο ωστόσο η έδρα του καθίσματος μοιάζει λίγο μικρή. Αυτό φαίνεται και από το χώρο για θήκες που βρήκαν οι μηχανικοί χαμηλά εκατέρωθεν του καθίσματος αλλά και από το πόσο αέρα έχουν οι ώμοι των πίσω επιβατών. Το πόσο πλατιά είναι η καμπίνα φαίνεται και από το μεγάλο κενό που υπάρχει ανάμεσα στις εμπρός θέσεις και τη μεσαία κολώνα του πλαισίου. Προφανώς αυτό είναι που δίνει ζωτικό χώρο σε πλευρικές συγκρούσεις και δημιουργεί ζωνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης σε μια περιοχή του πλαισίου που δεν έχει πολλές δυνατότητες. Ικανοποιητικές είναι οι θήκες και πίσω.
Κάτοχος ενος νέου volvo xc40. Μήπως η volvo θα έπρεπε να δώσει κάποιες επίσημες εξηγήσεις σχετικά με την θραύση κάποιων από τα πλαστικά μέρη του νέου της μοντέλου; Το έχω εδώ και τρεις μήνες και ήδη έχω να αναφέρω δύο επεισόδια...χωρίς να λάβω τις ανάλογες εξηγήσεις...για τα καθίσματα που τρίζουν επίσης;
Κάτοχος ενος νέου volvo xc40. Μήπως η volvo θα έπρεπε να δώσει κάποιες επίσημες εξηγήσεις σχετικά με την θραύση κάποιων από τα πλαστικά μέρη του νέου της μοντέλου; Το έχω εδώ και τρεις μήνες και ήδη έχω να αναφέρω δύο επεισόδια...χωρίς να λάβω τις ανάλογες εξηγήσεις...για τα καθίσματα που τρίζουν επίσης;