Η Corolla GR Sport που βρέθηκε στο γκαράζ μας εφοδιαζόταν με το «σωστό» (όχι με το εκτός πραγματικότητας 2λιτρο μοτέρ) υβριδικό σύνολο με τον τετρακύλινδρο 16βάλβιδο 1.800άρη κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρίς τούρμπο και έναν ηλεκτροκινητήρα που μετά την ανανέωση του μοντέλου αποδίδει 95 άλογα (+24 PS σε σχέση με πριν). Το πιο αποδοτικό μοτέρ, μαζί με μια σειρά από αναβαθμίσεις στη μονάδα ελέγχου και νέα εξαρτήματα με μικρότερο βάρος ανέβασαν την ισχύ του συνόλου στα 140 άλογα (+18 με το προ-ανανέωσης μοντέλο). Νέα είναι επίσης η μπαταρία, για την οποία η Toyota υπόσχεται πως είναι πιο αποδοτική, ενώ και το e-CVT κιβώτιο, σύμφωνα με τη μάρκα, είναι 15% πιο ελαφρύ και στην πράξη έχει πιο πολιτισμένη λειτουργία.
Κακά τα ψέματα τα υβριδικά Toyota έχουν γίνει συνώνυμο της οικονομίας καυσίμου και αυτό αποδεικνύεται και αυτή την φορά στην πράξη, αφού στις μετρήσεις που κάναμε πίσω από το τιμόνι Corolla GR Sport είδαμε πως μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί για πολλά χιλιόμετρα ηλεκτρικά, με την κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 4,3 λτ./100χλμ., νούμερο που αποτελεί ρεκόρ για αυτοκίνητα της κατηγορίας της. Στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση θα ανέβει στα 6,0 λτ./100 χλμ, ωστόσο με μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. η Corolla GR Sport καταλήγει να είναι ιδανική επιλογή για όποιον επιθυμεί να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο με πολύ σπορτίφ εμφάνιση αλλά παράλληλα θέλει να επισκέπτεται σπάνια το πρατήριο καυσίμων της γειτονιάς του.
Το υβριδικό σύνολο πάντως, μετά την αναβάθμιση του στα 140 άλογα, μόνο αμελητέα ποσότητα δεν είναι, αφού το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 9,6 (χρειαζόταν προηγουμένως 11,7 δλ.), ενώ στο προσπέρασμα (80-120 χλμ./ώρα) χρειάζεται 6,8 δλ.. Συνολικά, η Corolla GR Sport θα προσφέρει στον οδηγό της επιδόσεις ανώτερες από το μέσο όρο της κατηγορίας.