Αν και πολύ θα θέλαμε σε αυτές τις γραμμές να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από την πιο σφιχτή ανάρτηση και τον πιο στριφτερό χαρακτήρα που έχει η Corolla GR Sport σε σχέση με τις απλές της εκδόσεις, αυτό δεν είναι κάτι που μπορούμε να κάνουμε, αφού, πέρα από το σούπερ «αθλητικό» της «κοστούμι», στον δρόμο, η Corolla GR Sport δεν παρουσιάζει διαφορές. Αυτό σημαίνει πως το αυτοκίνητο συνεχίζει να διακρίνεται για την ευχάριστη οδική συμπεριφορά του, αποτέλεσμα της πλατφόρμας TNGA GA-C και της ανάρτησης του (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω) που απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ παράλληλα και σε συνδυασμό με την προσοχή που έχει δοθεί στο κομμάτι του περιορισμού του θορύβου και των κραδασμών, προσφέρει ιδιαίτερα αυξημένα επίπεδα ποιότητας κύλισης.
Ακόμα, ο οδηγός θα εκτιμήσει την χαμηλή θέση οδήγησης και το γρήγορο και καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, το οποίο πάντως είναι ελαφρύ ακόμη και στο Sport mode. Η μεγαλύτερη ισχύς γενικότερα τονίζει τα πιο σπορ χαρακτηριστικά του ιαπωνικού hatchback, το οποίο αντιδρά ουδέτερα και δεν θα εκπλήξει τον οδηγό με τις αντιδράσεις του σε καθεστώς έντονης πίεσης. Συμπερασματικά, η Corolla GR Sport είναι ένα εύχρηστο οικογενειακό που μπορεί να κινηθεί άνετα μέσα στην πόλη και πάνω από τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων ακόμη και με τις 18άρες ζάντες με το χαμηλό προφίλ της έκδοσης GR Sport.