Οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις του Golf είναι εξαιρετικές, ως απόρροια και της ηλεκτρικής βοήθειας η οποία δίνει γραμμικότητα και γεμίζει πολλά κενά
Το Golf των 150 ίππων της δοκιμής μας στηρίζεται στο γνωστό μοτέρ TSI 1,5 λτ. με την απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων. Πάνω σε αυτό προστίθεται ένα δίκτυο 48 Volt, με σκοπό να μαζεύει ενέργεια, ώστε να μπορεί ο κινητήρας να απεμπλέκεται και να σβήνει εν κινήσει όποτε αυτό είναι εφικτό. Γι αυτό και στο ταξίδι θα δείτε συχνά ότι, μόλις πάτε να σηκώσετε λίγο το πόδι από το γκάζι, το μοτέρ σβήνει και το στροφόμετρο πέφτει στο μηδέν, μαζί φυσικά με τη στιγμιαία κατανάλωση. To DSG (δηλαδή το αυτόματο κιβώτιο) επίσης μοιάζει να έχει ως πρώτο στόχο την άνεση και τη χαμηλή κατανάλωση, η οποία αν τέλει σε πραγματικές συνθήκες είναι στα 7,1 λτ./100 χλμ.. Στην επιλογή «S» (Sport), το κιβώτιο γίνεται πιο ζωηρό και η διάθεση του οδηγού βοηθιέται και από τα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι, ενώ όπως είπαμε και πιο πάνω, οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις του Golf είναι εξαιρετικές, ως απόρροια και της ηλεκτρικής βοήθειας η οποία δίνει γραμμικότητα και γεμίζει πολλά κενά. Αν και στο κομμάτι της υποβοήθησης του θερμικού μοτέρ το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που προσφέρει το ηλεκτρικό boost είναι πως έχει σχεδόν εκλείψει μια σχετική ραθυμία που υπήρχε στις χαμηλές στροφές.
Το Golf των 150 ίππων της δοκιμής μας στηρίζεται στο γνωστό μοτέρ TSI 1,5 λτ. με την απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων. Πάνω σε αυτό προστίθεται ένα δίκτυο 48 Volt