1. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ NAVI: Λίγα θετικά θα βρει κανείς γραμμένα στο ημερολόγιο του Leon. Αργεί στον εκ νέου υπολογισμό της διαδρομής ενώ δεν έχει και πληροφορίες για την κίνηση σε πραγματικό χρόνο.
2. ΤΟ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ: Δε δείχνει καν τα ίχνη της επαφής που είχε με τα χέρια αναρίθμητων οδηγών. Επιπλέον, δεν είναι υπερφορτωμένο με λειτουργίες. Ο έλεγχος του Multimedia γίνεται καλά.
3.ΤΑ ΘΛΙΒΕΡΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ: φαίνονται σε αρκετά καλή κατάσταση παρόλη τη ζημιά που προκλήθηκε.
4.Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΒΡΩΣΗ: είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Η γενική εικόνα παρόλη την ταλαιπωρία στα χιόνια είναι πολύ καλή.
5.ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ: Με τη βλάβη στο κιβώτιο δεν εφικτό να μετρηθεί το όχημα στο κλείσιμο της δοκιμής, όπως συνηθίζεται. Το τεστ πάντως δεν έδωσε στοιχεία ώστε να αμφιβάλλουμε για το μοτέρ.
6.ΤΑ ΣΤΙΒΑΡΑ ΦΡΕΝΑ: Έβγαλαν (σχεδόν) 100.000 χλμ. με το ίδιο αρχικό σετ. Αυτό είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο.
Έχω τον ίδιο κινητήρα CAYB αλλά με 90 άλογα σε polo 6r του 14 με χειροκίνητο πεντατάχυτο κιβώτιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο οικονομικός δεκαεξαβάλβιδος χιλιοεξακοσάρις κινητήρας τούρμπο ντίζελ άμεσου ψεκασμού πάρα πολύ οικονομικός εύχομαι μόνο να μη πάθω καμιά ζημιά στο σασμάν.Πάντως ευχαρίστως θα το ξανααγόραζα αυτό το αυτοκίνητο καίει τόσο λίγο τι να πω.Ντίζελ και πάλι ντίζελ
για καλο κραζουν οι μισοι κατοχοι του group?
ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ 120000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ . ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΒΑΖΑΝ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
Έχω τον ίδιο κινητήρα CAYB αλλά με 90 άλογα σε polo 6r του 14 με χειροκίνητο πεντατάχυτο κιβώτιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο οικονομικός δεκαεξαβάλβιδος χιλιοεξακοσάρις κινητήρας τούρμπο ντίζελ άμεσου ψεκασμού πάρα πολύ οικονομικός εύχομαι μόνο να μη πάθω καμιά ζημιά στο σασμάν.Πάντως ευχαρίστως θα το ξανααγόραζα αυτό το αυτοκίνητο καίει τόσο λίγο τι να πω.Ντίζελ και πάλι ντίζελ