ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To χειμώνα μας εξέπληξε το Leon με την ταχύτητα με την οποία ζέσταινε την καμπίνα – για κινητήρα ντίζελ όχι κάτι εξΆαρχής δεδομένο.

Η απάντηση της SEAT - Η άποψή μας

30.223 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2020)

Η SEAT ΜΑΣ ΕΙΠΕ …ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ 
Ως βασικός υπαίτιος για τη βλάβη στο κιβώτιο προβάλει το κωνικό ρουλεμάν προς την πλευρά του κινητήρα, πάνω στον άξονα της μετάδοσης. Δυστυχώς το όχημα συνέχισε να χρησιμοποιείται για αρκετό διάστημα με τη βλάβη αυτή και η φθορά που προκλήθηκε, μαζί με αυξημένα επίπεδα θερμότητας, ήταν τέτοια ώστε το υλικό το ίδιο δε μπορούσε πια να μας καθοδηγήσει προς την αιτία της βλάβης. Επειδή ωστόσο δεν έχουμε συναντήσει άλλο τέτοιο περιστάτικό με το κιβώτιο MQ250-5F, το οποίο κυκλοφορεί χρόνια στην αγορά, θεωρούμε ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό. 

Η άποψή μας 
Ζημιά στην τελική ευθεία – αυτή θα μπορούσε να είναι μια περίληψη της δοκιμής διαρκείας του SEAT Leon. Για 90.000 χλμ. όλα πήγαιναν εξαιρετικά και το ισπανικό μοντέλο είχε πάρα πολλούς φίλους. Και μετά μια μεμονωμένη αστοχία υλικού επέφερε μια σημαντική ζημιά στο κιβώτιο ταχυτήτων. Κρίμα, γιατί το ξαδερφάκι του Golf έδειξε ότι, μπορεί ανετότατα να είναι μια άξια πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία. Κατά τα άλλα θα πήγαινε για το άριστα.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
PAROXES NEW & MTX MERCEDES