ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Υπάρχουν φθορές στο εσωτερικό. Τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ κοστίζουν πάνω από 3.000 ευρώ
2 Φωτογραφίες »

Υπάρχουν φθορές στο εσωτερικό. Τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ κοστίζουν πάνω από 3.000 ευρώ

8.560 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2024)

Όπως αναφέραμε, η BMW X5 που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένη έχει διανύσει 165.000 χιλιόμετρα. Στο εσωτερικό υπάρχουν ορισμένα δείγματα φθοράς, όπως για παράδειγμα στη δερμάτινη επένδυση του τιμονιού στα σημεία που έρχονται σε συχνή επαφή με τα χέρια του οδηγού, καθώς και στις χειρολαβές και στις αλουμινένιες επιφάνειες στις πόρτες. Μπορεί άλλες X5 να μην έχουν τα συγκεκριμένα σημάδια, ωστόσο αυτό τονίζει το γεγονός πως το γερμανικό SUV προορίζεται κυρίως για πολυτελή ταξίδια και όχι για σκληροτράχηλη χρήση.

Το αυξημένο βάρος του SUV έχει ως συνέπεια τη φθορά στα φρένα, ειδικά στα οχήματα που κινούνταν συχνά με υψηλές ταχύτητες.

Αν το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με το προαιρετικό σύστημα AdaptiveDrive, το οποίο διαθέτει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, τότε στο sport προφίλ οι κλίσεις του αμαξώματος μειώνονται σημαντικά και η οδική συμπεριφορά γίνεται πιο δυναμική. Παρόλα αυτά καλό είναι να γνωρίζετε πως αν έχει φθαρεί η ανάρτηση, η αντικατάσταση των εξαρτημάτων θα κοστίσει ακριβά, αφού μόνο το σετ των αμορτισέρ έχει τιμή μεγαλύτερη των 3.000 ευρώ.
Το ιστορικό των εργασιών service αποθηκεύεται με χρονολογική σειρά στον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Οχήματα με μεγάλα κενά στο ιστορικό τους ή με ελλιπή συντήρηση καλό θα είναι να αποφεύγονται, αφού στο μέλλον μπορεί να προκύψουν επιπλέον επισκευές που θα σας κοστίσουν ακριβά.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: BMW X5 diesel 2013-2018
Σελίδα 2Έχει μπόλικους χώρους και πολυτελή χαρακτήρα η X5, βγήκε και 7θεσια
Σελίδα 3Το diesel μοτέρ μέχρι το 2015 εμφανίζει ζημιά στο turbo και στα μπεκ, ενώ χάνει λάδια
Σελίδα 4Υπάρχουν φθορές στο εσωτερικό. Τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ κοστίζουν πάνω από 3.000 ευρώ
Σελίδα 5Οι μεταχειρισμένες BMW X5 τρίτης γενιάς κοστίζουν από 33.000 μέχρι 70.000 ευρώ
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL