Η γκάμα των κινητήρων του Dacia Duster διαθέτει μοτέρ βενζίνης, υγραερίου αλλά και diesel, που πληρούν προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Κάτω από το καπό του μοντέλου που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένο βρίσκεται ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων με 115 άλογα, με την ισχύ να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων. Κατά την οδήγηση δεν παρατηρήθηκαν δυσλειτουργίες, ενώ η ανάρτηση απορροφά σωστά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, η πραγματική μέση κατανάλωση ήταν 5,8 λτ/100 χλμ ενώ οι επιδόσεις αξιοπρεπείς, με το 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 10,4 δλ.
Ο turbo TCe βενζινοκινητήρας 1 λίτρου με απόδοση 91 ίππων, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης SCe 1,6 λίτρων με 114 άλογα, καθώς και το χιλιάρι TCe μοτέρ διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου) με 100 άλογα είναι μεν αξιόπιστα, αλλά δυσκολεύονται να επιταχύνουν το όχημα αν αυτό είναι φορτωμένο και κινείστε σε ορεινές ανηφόρες.
Σε αυτή την περίπτωση, οι βενζινοκινητήρες TCe με 130 και 150 άλογα, καθώς και ο πιο ροπάτος diesel, είναι προτιμότεροι.
Περνώντας στις αναφορές βλαβών, τα κιβώτια ταχυτήτων των τετρακίνητων Dacia Duster μπορεί να παράγουν θόρυβο από πολύ νωρίς. Αν παρατηρήσετε κάτι τέτοιο κατά το test drive του μοντέλου που σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, θα πρέπει να γίνει ένας καλός έλεγχος από εξειδικευμένο μηχανικό.
Εκτός αυτού, τα μοντέλα με κινητήρα υγραερίου ενδέχεται να εμφανίσουν πρόβλημα με τα μπεκ καυσίμου ή με τον ρυθμιστή πίεσης. Τέλος, έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου παρουσιάστηκε ελάττωμα στη μίζα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: Dacia Duster 2018-2024 |
Σελίδα 2 | Η καμπίνα έχει σκληρά πλαστικά, οι ταπετσαρίες των καθισμάτων είναι ευαίσθητες |
Σελίδα 3 | Τα φρένα φθείρονται γρήγορα, οι λαμαρίνες γρατζουνίζονται εύκολα |
Σελίδα 4 | Ζημιές: Θόρυβος στο σασμάν των τετρακίνητων, μπεκ και ρυθμιστής πίεσης στα LPG |
Σελίδα 5 | Ο μέσος όρος τιμών των μεταχειρισμένων Dacia Duster 2018-2024 είναι 18.000 ευρώ |