Δεν υπάρχουν φθορές στο αμάξωμα, ούτε στο εσωτερικό
13.038 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2024)
Το Opel Astra είναι ένα όχημα με ιστορία 31 ετών και πλέον βρίσκεται στην έκτη γενιά του. Κάνουμε ένα βήμα προς τα πίσω και αναλύουμε πόσο καλό είναι το ακριβώς προηγούμενο Opel Astra (2015-2022) για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, δοκιμάζοντας ένα από τα τελευταία μοντέλα, το οποίο κυκλοφόρησε το 2022.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 122 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια διένυσε 90.000 χιλιόμετρα, επομένως έχει ενδιαφέρον να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκεται το αυτοκίνητο ως μεταχειρισμένο.
Ξεκινώντας από τις φθορές, παρατηρούμε πως η καμπίνα δεν έχει σημάδια από τη χρήση. Οι επενδύσεις εντός της καμπίνας βρίσκονται σε καλή κατάσταση, χωρίς γρατζουνιές και χαρακιές, ενώ οι διακόπτες στο τιμόνι και στο ταμπλό δεν έχουν ξεβάψει. Αντίστοιχα «φρέσκα» διατηρούνται και τα καθίσματα, τα οποία δεν έχουν χάσει τη φόρμα τους και είναι ανατομικά. Η ταπετσαρία τους δεν έχει σκισίματα, ούτε πτυχές. Αντίστοιχα καλά διατηρούνται και τα μηχανικά μέρη του Opel Astra που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο. Το αμάξωμα, η ανάρτηση και οι ελαστικοί σύνδεσμοι δεν εμφανίζουν σημάδια «κόπωσης» από τα 90.000 χιλιόμετρα που έχουν στην πλάτη τους, και κατά την οδήγηση δεν παράγονται τριγμοί, ούτε εμφανίζονται κενά στο τιμόνι. Ο πετρελαιοκινητήρας επιταχύνει σθεναρά το αυτοκίνητο και οι αλλαγές στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων γίνονται ομαλά, χωρίς δυσλειτουργίες.