Οι κινητήρες του Opel Mokka είναι αξιόπιστοι και δεν βγάζουν ζημιές
7.246 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2024)
Το Opel Mokka είναι το μικρό SUV της γερμανικής εταιρείας, με την πρώτη γενιά, την οποία έχουμε δοκιμάσει ως μεταχειρισμένη εδώ, να βρίσκεται σε παραγωγή από το 2012 έως το 2019. Η δεύτερη γενιά του Mokka διαφοροποιείται ριζικά, και ουσιαστικά είναι το μοντέλο που εισήγαγε το νέο «πρόσωπο» της εταιρείας με σήμα τον Κεραυνό, δηλαδή το μαύρο κομμάτι μεταξύ των εμπρός φαναριών, που αντλεί έμπνευση από το Opel Manta A του 1970 και ονομάζεται «Opel Vizor».
Η Opel κατήργησε πλέον τη diesel έκδοση από τη γκάμα των κινητήρων του Mokka δεύτερης γενιάς, κάτι που καθιστά τα μεταχειρισμένα πετρελαιοκίνητα μοντέλα πιο δημοφιλή σε αυτούς που θέλουν να αποκτήσουν το μοντέλο αποκλειστικά με πετρελαιοκινητήρα. Δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Opel Mokka με το diesel μοτέρ 1,5 λίτρου, το οποίο κυκλοφόρησε στα τέλη του 2021 και έχει διανύσει 40.000 χιλιόμετρα.
Ο κινητήρας έχει ισχύ 110 άλογα και ροπή 250 Nm και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων. Κατά τη δοκιμή του μεταχειρισμένου Mokka μετρήσαμε μέση κατανάλωση λίγο κάτω από 6 λτ/100 χλμ, επιβεβαιώνοντας τους αριθμούς που είχαμε δει όταν δοκιμάσαμε το αντίστοιχο μοντέλο καινούργιο. Επιπλέον, αντιστοιχία είδαμε και στην επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα, η οποία επιτεύχθηκε σε 10,6 δλ. Αυτό δείχνει πως ο κινητήρας βρίσκεται σε καλή κατάσταση, χωρίς να υπάρχει πτώση στην απόδοση.
Δεν υπάρχουν αναφορές για σημαντικές βλάβες όσον αφορά τα μηχανικά σύνολα του Opel Mokka, κάτι που δείχνει πως οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι. Εκτός από την πετρελαιοκίνητη έκδοση, το μικρό SUV είναι διαθέσιμο με βενζινοκινητήρες 100, 130 και 136 ίππων, με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, καθώς και στη νεοεισαχθείσα ήπια υβριδική έκδοση με επίσης 136 άλογα, η οποία ουσιαστικά πήρε τη θέση της diesel.