Αξιόπιστος ο πετρελαιοκινητήρας, δεν προβληματίζει με βλάβες
1.733 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2025)
Το Peugeot 2008 έκανε το ντεμπούτο του το 2013 ως ο εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας στην κατηγορία των μικρών SUV και έγινε σύντομα δημοφιλές. Με το μοντέλο να βρίσκεται από το 2019 στη δεύτερη γενιά του, το Peugeot 2008 2013-2019 παραμένει best seller στην αγορά μεταχειρισμένων.
Η γκάμα κινητήρων αποτελείται από μοτέρ βενζίνης και diesel, με τα τελευταία να προσφέρουν εξοικονόμηση χρημάτων σε όσους διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις, λόγω του χαμηλότερου κόστους καυσίμου και της μικρότερης κατανάλωσης. Δοκιμάζουμε ένα πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 που εφοδιάζεται με τον BlueHDi κινητήρα 100 ίππων και αναλύουμε πώς τα πηγαίνει στους τομείς ζημιών και φθορών.
Κατά την οδήγηση του μεταχειρισμένου 2008 διαπιστώνουμε πως το μοτέρ είναι αρκετά ισχυρό και δεν έχει μεγάλους κραδασμούς κατά τη λειτουργία του, αυξάνοντας έτσι τα επιχειρήματα υπέρ των diesel κινητήρων. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν μικρότερη των 6 λτ/100 χλμ, γεγονός που σημαίνει πως με ένα ρεζερβουάρ θα καταφέρετε να διανύσετε 700 χιλιόμετρα.
Δεν υπάρχουν εκτεταμένες αναφορές για σημαντικές βλάβες στους πετρελαιοκινητήρες του Peugeot 2008. Αυτό επιβεβαιώθηκε και από τη δοκιμή μακράς διαρκείας των Γερμανών συναδέλφων της AutoBild, όπου κυριολεκτικά έκαναν βίδες ένα 2008 με τον ίδιο κινητήρα 100 ίππων μετά από 100.000 χιλιόμετρα. Τόσο η κεφαλή, όσο και ο κορμός αλλά και τα έμβολα του μοτέρ ήταν σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές, κάτι που ισχύει και για το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και για το σύστημα ψεκασμού και τον καταλύτη.