Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μπορεί να χάνει λάδι το μοτέρ και να είναι απότομη η λειτουργία του DSG κιβωτίου

3.327 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2024)
Μπορεί να χάνει λάδι το μοτέρ και να είναι απότομη η λειτουργία του DSG κιβωτίου

Ξεκινώντας από τα μηχανικά μέρη του VW Polo MK6, οι φθορές περιορίζονται κυρίως σε διαρροές λαδιών από το μοτέρ και το κιβώτιο ταχυτήτων. Τα χειροκίνητα σασμάν έχουν ομαλή και απροβλημάτιστη λειτουργία, ενώ το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που έχει τον κωδικό DQ 200 μπορεί να εμφανίσει απότομη λειτουργία και τραντάγματα στα αυτοκίνητα που έχουν διανύσει αυξημένο αριθμό χιλιομέτρων. Οι αιτίες για αυτό είναι συνήθως φθαρμένοι δίσκοι συμπλέκτη ή ελαττωματικές μονάδες μηχανοτρονικής.

Πέραν αυτών, δεν έχουν διαπιστωθεί πρόωρες φθορές στο σύστημα ανάρτησης και στα φρένα, ούτε στα υπόλοιπα μηχανικά εξαρτήματα του VW Polo.

Το εσωτερικό του γερμανικού μοντέλου διατηρείται σε καλή κατάσταση. Οι πλαστικές επενδύσεις δεν γρατζουνίζονται εύκολα, ούτε φθείρονται από τη χρήση, ενώ οι διακόπτες δεν χάνουν το χρώμα τους, ούτε ξεφτίζουν.
Τα καθίσματα διατηρούν σωστά τη φόρμα τους, με το μόνο σημάδι να είναι τυχόν πτυχώσεις στην υφασμάτινη ταπετσαρία.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Polo MK5
Σελίδα 2Το VW Polo MK5 είναι διαθέσιμο με μοτέρ βενζίνης και diesel, από 60 έως 192 άλογα
Σελίδα 3TSI κινητήρες: Πιθανή ζημιά στην καδένα χρονισμού. Αξιόπιστος ο ατμοσφαιρικός 1,4
Σελίδα 4Μπορεί να χάνει λάδι το μοτέρ και να είναι απότομη η λειτουργία του DSG κιβωτίου
Σελίδα 5Ο μέσος όρος τιμών για τα μεταχειρισμένα VW Polo 2009-2017 είναι 10.000 ευρώ
Toyota
SEAT XENOIASTOI