Το VW Polo είναι ένα μοντέλο-σταθμός στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, με το ντεμπούτο του να γίνεται το 1975. Το αυτοκίνητο είναι πλέον στην έκτη γενιά του, ωστόσο τα προηγούμενα Polo είναι ακόμα δημοφιλή στην αγορά των μεταχειρισμένων.
Η γκάμα μηχανικών συνόλων του VW Polo 2009-2017 είναι ιδιαίτερα ευρεία, κατάλληλη για να ικανοποιήσει διαφορετικές ανάγκες αγοραστών. Τα τρικύλινδρα μοτέρ 1,2 λίτρων με απόδοση 60 και 70 άλογα είναι αρκούντως ισχυρά για τις καθημερινές μετακινήσεις εντός πόλης. Παρόλα αυτά, αν «πιεστούν» σε ανοιχτό δρόμο με υψηλότερες ταχύτητες θα εμφανίσουν υψηλότερη κατανάλωση. Κατά τη δοκιμή μας, οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση 6,1 λτ/100 χλμ.
Ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.400αρης κινητήρας των 85 ίππων είναι λίγο πιο ισορροπημένος, μιας και έχει περισσότερη ισχύ με ελάχιστα υψηλότερη κατανάλωση (6,3 λτ/100 χλμ) και μπορεί να κινήσει πιο άνετα το αμάξωμα του Polo εκτός πόλης. Ο 1.200αρης TSI με 90 και 105 άλογα επιταχύνει λίγο καλύτερα το αυτοκίνητο, χωρίς να γίνονται επιπλέον «θυσίες» στον τομέα του κόστους ανεφοδιασμού.
Ο TDI πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων της τεχνολογίας Bluemotion που αποδίδει 90 άλογα διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση που έχει (4,5 λτ/100 χλμ), όταν το πετρελαιοκίνητο μοτέρ ίδιας χωρητικότητας αλλά με 75 ίππους αποδίδει 4,8 λτ/100 χλμ.
Στην κορυφή βέβαια της γκάμας βρίσκεται το VW Polo GTI, που έχουμε αναλύσει ως μεταχειρισμένο εδώ. Τα συγκεκριμένα μοντέλα, αναλόγως της χρονολογίας, εφοδιάζονται με TSI μοτέρ 1,4 λίτρων με ισχύ 180 άλογα ή με TSI κινητήρα 1,8 λίτρων με απόδοση 192 άλογα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Polo MK5 |
Σελίδα 2 | Το VW Polo MK5 είναι διαθέσιμο με μοτέρ βενζίνης και diesel, από 60 έως 192 άλογα |
Σελίδα 3 | TSI κινητήρες: Πιθανή ζημιά στην καδένα χρονισμού. Αξιόπιστος ο ατμοσφαιρικός 1,4 |
Σελίδα 4 | Μπορεί να χάνει λάδι το μοτέρ και να είναι απότομη η λειτουργία του DSG κιβωτίου |
Σελίδα 5 | Ο μέσος όρος τιμών για τα μεταχειρισμένα VW Polo 2009-2017 είναι 10.000 ευρώ |