TSI κινητήρες: Πιθανή ζημιά στην καδένα χρονισμού. Αξιόπιστος ο ατμοσφαιρικός 1,4
6.781 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2024)
Όπως αναφέραμε νωρίτερα, η κάθε έκδοση του VW Polo 2009-2017 απευθύνεται σε διαφορετικό προφίλ χρήστη, επομένως η επιλογή του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου θα πρέπει να γίνει με βάση τις προτιμήσεις και τις ανάγκες του καθενός.
Για την πλειοψηφία των αγοραστών, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,4 λίτρων με τα 85 άλογα αποτελεί την καλύτερη επιλογή. Έχει ομαλή λειτουργία και είναι όσο σβέλτος χρειάζεται για την καθημερινότητα και καίει 6,3 λτ/100 χλμ, ελάχιστα παραπάνω από τον 1.200αρη TSI, ενώ είναι απροβλημάτιστος.
Σύμφωνα με αναφορές ζημιών, το μεγαλύτερο ελάττωμα αφορά στην καδένα χρονισμού των TSI κινητήρων 1,2 και 1,4 λίτρων, που μπορεί να χαλαρώσει από τη χρήση, ή ακόμα και να κοπεί. Αν κατά την κρύα εκκίνηση ακούγεται μεταλλικό κροτάλισμα, αυτό είναι σημάδι τεντωμένης καδένας, η οποία θα χρειαστεί αντικατάσταση.
Επιπλέον, οι TSI κινητήρες 1.200 κυβικών των μοντέλων 2010-2012 είχαν ελαττωματικό ρυθμιστή πίεσης στο turbo, που προκαλούσε απώλεια δύναμης. Η VW διενέργησε ανάκληση για το συγκεκριμένο γεγονός, η οποία θα έχει τον κωδικό 24V9 στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου.