ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ευχάριστο και με απρόσμενα υψηλή ποιότητα κύλισης

 Σχολιάστε 
71.252 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2025)
Παραδόξως η σφιχτή ανάρτηση, που συνδυάζεται με 20άρηδες τροχούς, λειτουργεί υποδειγματικά χωρίς να βροντάει πάνω από ανωμαλίες, με το χαμηλό επίπεδο αεροδυναμικού θορύβου να τονίζει την υψηλή ποιότητ
2 Φωτογραφίες »

Παραδόξως η σφιχτή ανάρτηση, που συνδυάζεται με 20άρηδες τροχούς, λειτουργεί υποδειγματικά χωρίς να βροντάει πάνω από ανωμαλίες, με το χαμηλό επίπεδο αεροδυναμικού θορύβου να τονίζει την υψηλή ποιότητα κύλισης.

Προοίμιο της ευχάριστης οδηγικής εμπειρίας που προσφέρει το «καυτό» smart #3 είναι η χαμηλή θέση οδήγησης με το ακριβές και καλοζυγισμένο τιμόνι να βρίσκεται ακριβώς μέσα στα χέρια του οδηγού. Από εκεί και πέρα, το μπροστινό σύστημα μεταφέρει αρκετή πληροφορία στον οδηγό (με λίγο περισσότερο βάρος θα ήταν σε επίπεδα Porsche Taycan, που θεωρούμε μέτρο σύγκρισης στα ηλεκτρικά) και έρχεται σε πλήρη ισορροπία με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του στησίματος. Παραδόξως η σφιχτή ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) που συνδυάζεται με 20άρηδες τροχούς (ελαστικά 245/40) λειτουργεί υποδειγματικά χωρίς να βροντάει πάνω από ανωμαλίες, με το χαμηλό επίπεδο αεροδυναμικού θορύβου να τονίζει την υψηλή ποιότητα κύλισης. Και παρότι το smart #3 «κάθεται» στα 160 χλστ. από το έδαφος, που είναι μια χαρά για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας, η κλίση είναι συγκρατημένη κάτι που βοηθά στην ευχάριστη αίσθηση του συνόλου. Σε συνδυασμό με τα μεγάλα μετατρόχια και την τετρακίνηση, η πρόσφυση είναι εντυπωσιακή, ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό. Μάλιστα με τον ισχυρότερο κινητήρα πίσω και την έως 40%-60% εμπρός-πίσω κατανομή, το smart #3 BRABUS προσφέρει καλές τζούρες fun to drive με την ελαφριά υπερστροφή να βοηθά στις τοποθετήσεις και σε συνδυασμό με την άμεση παροχή ροπής, το σύνολο κρύβει επιμελώς το βάρος που πλησιάζει τους 2 τόνους.


Σε συνδυασμό με τα μεγάλα μετατρόχια και την τετρακίνηση, η πρόσφυση είναι εντυπωσιακή, ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό. Μάλιστα με τον ισχυρότερο κινητήρα πίσω και την έως 40%-60% εμπρός-πίσω κατανομή, το smart #3 BRABUS προσφέρει καλές τζούρες fun to drive.
2 Φωτογραφίες »

Σε συνδυασμό με τα μεγάλα μετατρόχια και την τετρακίνηση, η πρόσφυση είναι εντυπωσιακή, ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό. Μάλιστα με τον ισχυρότερο κινητήρα πίσω και την έως 40%-60% εμπρός-πίσω κατανομή, το smart #3 BRABUS προσφέρει καλές τζούρες fun to drive.


Αυτή η ευχάριστη ισορροπία στις αντιδράσεις δεν είναι συνηθισμένη σε ηλεκτρικά, όπως και η συνολική οδηγική αίσθηση που δεν αμβλύνεται από τα ηλεκτρονικά, που θα επέμβουν όταν και όσο πρέπει. Ακόμα και χωρίς να πιέζεις, το smart #3 BRABUS θα σε ευχαριστήσει με την ευκολία οδήγησης (μας άρεσε που απλά κάθεσαι έχοντας το στρογγυλό κλειδί στην τσέπη, επιλέγεις D από το δεξί μοχλοδιακόπτη στο τιμόνι και ξεκινάς) και τη φιλικότητά του με τα soft προγράμματα μέσα στην πόλη (αν «έκοβε» και λίγο περισσότερο το τιμόνι του θα του δίναμε 10 στα 10). Στο ύψος των περιστάσεων και τα φρένα, που είναι αρκούντως δυνατά.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο smart #3 BRABUS AWD με 428 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Με σπορ πινελιές και γεροδεμένο, μικρό το πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει σαν πύραυλος, βγάζει 330 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ευχάριστο και με απρόσμενα υψηλή ποιότητα κύλισης
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
HLEKTRIKO VS BENZIN