Παρέα με έναν ευχάριστο τεχνητό ήχο, η αρχική επιτάχυνση με επιλεγμένο το πρόγραμμα BRABUS είναι σχεδόν βίαιη με την αίσθηση να κόβει για λίγο την ανάσα, κάτι που αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 4,1 δλ..
Το smart #3 BRABUS είναι τετρακίνητο, με τους 2 σύγχρονους ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη (156 ίππων μπροστά και 272 ίππων πίσω) να αποδίδουν συνδυαστικά 428 άλογα και 543 Nm ροπής. Επιλέγοντας το πρόγραμμα BRABUS (Eco, Comfort και Sport τα υπόλοιπα) και το rocket launch που τότε γίνεται διαθέσιμο, το smart #3 τα δίνει όλα επιταχύνοντας εκρηκτικά τους σχεδόν 2 τόνους του αυτοκινήτου. Παρέα με έναν ευχάριστο τεχνητό ήχο, η αρχική επιτάχυνση είναι σχεδόν βίαιη με την αίσθηση να κόβει για λίγο την ανάσα, κάτι που αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 4,1 δλ. (3,7 δλ. υπόσχεται η smart) και προσπέρασμα 60-100 σε 2,5 δλ.. Επιπλέον, το 80-120 γίνεται σε 3,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Το smart #3 BRABUS είναι καταιγιστικά γρήγορο!
Πριν πούμε για την αυτονομία θα πρέπει να τονίσουμε το στάνταρ φορτιστή 22kW (δεν είναι καθόλου συνηθισμένο και όταν το συγγενές Volvo ΕΧ 40 έχει 11άρη φορτιστή), που σε αντίστοιχο wall-box δίνει τη δυνατότητα για πλήρη φόρτιση σε 3 ώρες. Από εκεί και πέρα, από τις μετρήσεις μας σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής και με εναλλαγές σε προγράμματα και στυλ οδήγησης διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας ήταν γύρω στις 19 kWh/100 χλμ.. Αυτό και με δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 62kWh μας δίνει μια αυτονομία περί των 330 χλμ. (415 χλμ. υπόσχεται η smart). Στην πόλη, η κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν αρκετά πιο χαμηλή (15,5kWh/100 χλμ.) ή με άλλα λόγια βγάζεις πάνω από 400 χλμ. με μια φόρτιση. Η αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα (με Normal πρόγραμμα λειτουργίας και κλιματισμό) είναι μέτρια, αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το smart #3 BRABUS βγάζει γύρω στα 280 χλμ.. Σε κάθε περίπτωση η υποδοχή ταχυφόρτισης είναι στα 150 kW που εξασφαλίζει φόρτιση 10-80% σε 30 λεπτά.