Η Toyota Corolla ανανεώθηκε για να δεχθεί το νέας γενιάς υβριδικό σύστημα της ιαπωνικής εταιρίας, μαζί με τις απαραίτητες σχεδιαστικές «ενέσεις» και όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά καλούδια, όντας το μοναδικό full hybrid μικρομεσαίο χάτσμπακ της αγοράς.
Το όνομα Toyota Corolla αποτελεί μύθο για την αυτοκίνηση και δε χωράει αμφισβήτηση. Είναι το νούμερο ένα σε πωλήσεις μοντέλο όλων των εποχών με πάνω από 50 εκατομμύρια πωλήσεις και συγχρόνως ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα που κυκλοφορούν, μετρώντας 57 χρόνια ιστορίας και 12 γενιές από το 1967 μέχρι και σήμερα (μακροβιότερα επιβατικά είναι μόνο η Chevrolet Corvette από το 1953, η Porsche 911 από το 1963 και η Mustang το 1964).
Η επιτυχία της Corolla βασίστηκε στο τρίπτυχο ποιότητα-αντοχή-αξιοπιστία και στην επανεμφάνιση της -μετά το διάλλειμα του Auris- νοστίμεψε τη συνταγή ακόμα περισσότερο μέσω της δυναμικής σχεδίασης, του προηγμένου τεχνολογικού επίπεδου, της οδηγοκεντρικής προσέγγισης και φυσικά -το κυριότερο- της υβριδικής τεχνολογίας. Μάλιστα η υβριδική τεχνολογία είναι και το επίκεντρο της ανανέωσής της, καθώς λαμβάνει για πρώτη φορά την 5η γενιά υβριδικών συστημάτων Toyota και εμείς αντίστοιχα για πρώτη φορά δοκιμάζουμε το 1,8 λίτρων υβριδικό σύνολο με τους 140 ίππους (το δίλιτρο σύνολο προλάβαμε και το είδαμε στην Corolla Cross).
Η Corolla από την έλευση της 12ης γενιάς είχε κερδίσει το στοίχημα της εμφάνισης συνδυάζοντας περίτεχνα την αιχμηρή και δυναμική αισθητική με τις καμπύλες επιφάνειες.
Από 28.470 ευρώ κοστίζει η Corolla και με full έξτρα
Πριν περάσουμε αναλυτικά στη δοκιμή να αναφέρουμε πως η ανανεωμένη Corolla είναι διαθέσιμη από 28.470 ευρώ με τον κινητήρα των 140 ίππων της δοκιμής στην έκδοση Active Plus. Ο εξοπλισμός στη βασική έκδοση Active Plus είναι πλήρης περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων οθόνη αφής 10,5 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, LED προβολείς ομίχλης, σύστημα πλοήγησης, adaptive cruise control, ηλεκτρικό χειρόφρενο, δερμάτινο τιμόνι, την πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας T-Mate σχετικά με την ενεργητική ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού κ.ά.. Επιπλέον, στο βασικό εξοπλισμό ενσωματώνονται συνδεδεμένες υπηρεσίες για τέσσερα χρόνια, παρέχοντας πρόσβαση σε «always on» πλοήγηση μέσω cloud και πληροφορίες κυκλοφορίας και ταξιδιού σε πραγματικό χρόνο.
Από εκεί και έπειτα, το επόμενο επίπεδο Style (από 30.270 ευρώ) προσθέτει μερικές πινελιές στην εμφάνιση, την άνεση και την ασφάλεια όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, πίσω φιμέ κρύσταλλα, αισθητήρας βροχής, Full LED φώτα τεχνολογίας Bi-LED κ.ά... Από αυτή την έκδοση η Corolla είναι διαθέσιμη και με το δίλιτρο μοτέρ των 196 ίππων. Εμείς πάντως νομίζουμε πως και η αρχική υπερπλήρης είναι, εδώ πάντως μπορείτε να δείτε αναλυτικότερα το κόστος και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.