Πρώτο μέλημα του συνόλου είναι η οικονομία. Και το καταφέρνει αρκετά καλά, καθώς η μέση κατανάλωση μετρήθηκε στα 7,3 λτ./100 χλμ., με το νούμερο μέσα στην πόλη και με χρήση της λειτουργίας ECO να πέφτει κοντά στα 5,5 λτ..
Το νέο CR-V εφοδιάζεται με την τελευταία εκδοχή του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος της Honda, e:HEV, που είδαμε πρόσφατα και στη δοκιμή του νέου Honda ZR-V. Αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων υψηλής συμπίεσης, που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνεργάζονται με ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, για την πιο ομαλή μεταφορά της ροπής. Η απόδοσή του είναι 184 άλογα και 335 Nm ροπής, ωστόσο αυτό που θα θέλαμε να τονίσουμε είναι η ραφιναρισμένη λειτουργία του κιβωτίου που πατινάρει και βουίζει ελάχιστα για τύπου CVT και καταφέρνει η επιτάχυνση να συμβαδίζει με το πάτημα του γκαζιού.
Ο κινητήρας κατά βάση λειτουργεί ως γεννήτρια, με τους ηλεκτροκινητήρες να αναλαμβάνουν την κίνηση έχοντας ως πρώτο μέλημα την ηλεκτροκίνηση για μεγαλύτερη οικονομία. Και το καταφέρνει αρκετά καλά αν σκεφτούμε πως η μέση κατανάλωση μετρήθηκε στα 7,3 λτ./100 χλμ., με το νούμερο μέσα στην πόλη και με χρήση της λειτουργίας ECO να πέφτει κοντά στα 5,5 λτ.. Σε σπάνιες περιπτώσεις ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απΆ ευθείας με τον άξονα κίνησης, με την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα γενικότερα να μην είναι δυσάρεστη ή ενοχλητική ηχητικά.
Μπορεί να στοχεύει στην οικονομία, ωστόσο κάθε άλλο παρά παραμελημένες είναι οι επιδόσεις του, καθώς επιταχύνει εξαιρετικά με το 60-100 χλμ./ώρα και το 80-120 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,6 και 6,3 δλ., δηλαδή παραπάνω από ένα δλ. γρηγορότερα από το προηγούμενης γενιάς CR-V.